Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag kwam het er niet van om naar de winkel te gaan, morgen heb ik zeker tijd.
Het in de hand liggen van de camera zal wel veel bepalen denk ik.
Echt fout kan ik waarschijnlijk niet gaan met een D80 of 450D me dunkt.

Als ik zuiver op de body afga, dan kies ik tussen die twee ook voor de D80. De 450D is (net als mijn 350D) een beetje aan de kleine kant (mij persoonlijk stoort dat niet zo, maar de D80 is wel een stukje beter op dat vlak) en de zoeker van de D80 is ook beter dan die van de 450D (iets wat ik dus belangrijk vind).Iconz zei:Voorkeur gaat nog steeds lichtjes uit naar de D80.
Zeer zeker niet. In ieder geval is die keuze enkel bij je eerste D-SLR lastig. Indien je later een nieuwe D-SLR kiest, dan zal je gewoonlijk in hetzelfde merk blijven en zal de keuze voor de hand liggen.Iconz zei:Echt fout kan ik waarschijnlijk niet gaan met een D80 of 450D me dunkt.


DieselPower zei:Ik haal mijn gerief hier: Home Nederlands is nog iets goedkoper dan konijn maar heeft wel een extreem lelijke website![]()

Pixations zei:Die winkel heeft voor sommige zaken idd zeer scherpe prijzen. Enkel die website is een ramp.
Maar het beste van al: da's vlak naast mijn ouderlijk huis![]()

Mijn Duits is ook erg slechtIconz zei:@APA Jij was zeer tevreden van die Duitse winkel?
Is de verzending daar gratis? Mijn Duits is namelijk niet zo goed![]()

Dat vind ik toch niet hoor: voor mij zijn twee toestellen in dezelfde prijsklasse en van vergelijkbaar type (D-SLR's) rechtstreeks concurrenten...BE|Virus zei:de 450D en de D80 zitten volgens mij toch wel in twee verschillende segmenten.
Mja, ik ben het zelf ook gewend om mijn 2de LCD te gebruiken daarvoor, maar wetende dat het hoofdscherm van moderne D-SLR's gaat een stuk sneller aan en uit dan bij oudere modellen. Ik denk dus dat het best meevalt.BE|Virus zei:alleen al het feit dat er geen tweede display opzit, en hij dus de kleurenLCD moet gebruiken om belichtingsinformatie weer te geven, zou mij ervan tegenhouden om hem aan te schaffen.
De 450D voelt IMHO al beter aan dan diens voorgangers. Hoewel die nog steeds van plastiek gemaakt wordt (net als de D80 trouwens), is het behoorlijk degelijk plastiek (en dat geldt eveneens (misschien zelfs iets meer) bij Nikon).BE|Virus zei:De camera zelf voelt niet echt zeer degelijk aan ook.
Nee, blijkbaar maar tienPixations zei:Ah ja?![]()
, my badDie modellen van Canon en Nikon liggen in feite tussen mekaar in dacht ik eens ergens gehoord te hebbenBE|Virus zei:

DieselPower zei:Ik haal mijn gerief hier: Home Nederlands is nog iets goedkoper dan konijn maar heeft wel een extreem lelijke website![]()