Grinisagi
Legacy Member
Ik ben de laatste dagen eens opzoek gegaan hoe en met welk programma ik zou willen leren werken.
Ik ben een absolute leek wat 3d betreft, ik heb vroeger 3dsMax al wel eens geinstalleerd gehad, maar nog niet echt veel mee gewerkt.
Ik lees 101 verschillende voorkeuren/commentaren,(logisch dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft
) Maar ik vraag mij af of er tegenwoordig nog zoveel verschil is tussen deze programma's.
de dingen die ik terug vind zijn niet allemaal uptodate, zo lees ik bvb dat 3dsmax veel uitgebreider is dan Cinema, en dat maya dan weer vergelijkbaar is met max maar beter is voor bepaalde dingen zoals bvb belichting?
Hoe groot zijn de verschillen tussen deze programma's nog? & wat is het meeste geschikt voor architectuur? (vermoed dat ik deze richting uit wil
)
Ik ben een absolute leek wat 3d betreft, ik heb vroeger 3dsMax al wel eens geinstalleerd gehad, maar nog niet echt veel mee gewerkt.
Ik lees 101 verschillende voorkeuren/commentaren,(logisch dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft
) Maar ik vraag mij af of er tegenwoordig nog zoveel verschil is tussen deze programma's.de dingen die ik terug vind zijn niet allemaal uptodate, zo lees ik bvb dat 3dsmax veel uitgebreider is dan Cinema, en dat maya dan weer vergelijkbaar is met max maar beter is voor bepaalde dingen zoals bvb belichting?
Hoe groot zijn de verschillen tussen deze programma's nog? & wat is het meeste geschikt voor architectuur? (vermoed dat ik deze richting uit wil
)
)
, ik ben zelf verbaasd van men eerste projectje ooit