Archief - 2009 is arriving

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
ik dacht te wachten tot de meesten hun alcohol-niveau terug een normaal peil bereikt heeft.. maar toen bedacht ik me dat wachten tot jullie (terug) "normaal" doen me evengoed in 2010 kan doen belanden.. dus "allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar", en dat er nog vele interessante threads en mooie inspirerende creaties mogen verschijnen.

V!$u4L

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
And happy sausage fest!
Mij ziede hier alvast nimeer terug :)

matthi_182 zei:
Wrm gaat emma weg?
Schaam op de dissers. :naughty:

Flipkikker zei:
"GELUKKIG PASEN!!!"
*schrikt zich rot* :eek:
"OOK EEN GELUKKIG PASEN GEK MEISJE!!!!"


Goe thuisgeraakt Wouter? :D
He man, zijt ge nog lang gebleven? Hoe is het nog vergaan met de chicks? :')

dresse zei:
Ja, jammer van die artifacts :( heb nogthans veel moeite gedaan om ze te vermijden, maarja.. ik denk dat ik nog niet te veel mag verwachten. Ik werk ook nog maar 6 jaar met photoshop he!
Wat die papyrus betreft, jah.. echt design is keuzes maken he Diesel... Ik dacht ook nog voor een fresco of een schetsfilter te gaan maar wou het precies toch wat sober houden. Soms is less more! Maar dat ontdek je nog wel als je zelf wat meer met photoshop begint te werken!
Vind het wel jammer dat ik mijn game-tag en onze clan er niet bijgezet heb. Als het werkje dan gepubliceerd zou worden in een magazine is dat toch weer mooie publiciteit...

Vind het wel leuk dat ik hier niet direct als een god aanzien wordt en eerlijke kritiek krijg. Ik heb het ook op mijn ander forum gepost, maar dat is daar echt niet leuk meer. Ik ben daar echt veel te geliefd, iedereen is daar jaloers op mijn talent. Daarom dat ik naar dit forum ben gekomen...

Btw: als er iemand een sig of een avatar wil, Ik kan die perfect maken voor u voor een kleine prijs! De prijs hangt af van de moeilijkheid van de sig... (bijv: met of zonder bevel'n emboss, of met een lensflare of zonder enz...)

Btw2: we hebben nog een website nodig voor onze Gameclan. Zelf kan ik dat ook wel maar heb hier geen tijd voor en geen zin in. Ik heb wel wat beters te doen. Is er hier misschien iemand met tijd te veel die onze site kan maken? Als beloning krijg je: Een link op de site naar je eigen site!!!!! Of een gratis inkomkaart voor onze volgende lanparty!!!!!
:lol:

:bow:

mightyflup zei:
2009 en nog niet vader! een dezer!
Alvast proficiat en veel sterkte!
Mag ik vragen hoe oud ge zijt?

dresse zei:
Goh, bedankt ravenslayer! Leuk als echte vakmensen mijn talent erkennen!
Dat lowres effect was eigenlijk niet echt de bedoeling. Ik weet niet echt wat ik daar mis doe. misschien moet ik eens een mac kopen. Schijnt dat ge dat dan nooit voorhebt...

Dit werkje zou u toch wel een 500€ kosten hoor, en dan scheur ik men broek er nog aan... Kwaliteit kost nu eenmaal geld eh :)
:rofl:

LunchBox zei:
ik dacht te wachten tot de meesten hun alcohol-niveau terug een normaal peil bereikt heeft.. maar toen bedacht ik me dat wachten tot jullie (terug) "normaal" doen me evengoed in 2010 kan doen belanden..
Je bent niet echt een creative als er geen hoek af is, he. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan