Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:And happy sausage fest!
Mij ziede hier alvast nimeer terug![]()
tomhuveners zei:alvast de beste wensen..
http://farm4.static.flickr.com/3233/3153208219_b883397d65.jpg?v=0
ReSiC zei:beste wensen!
dat oranje is wel mooi![]()
Flipkikker zei:"GELUKKIG PASEN!!!"
*schrikt zich rot*
"OOK EEN GELUKKIG PASEN GEK MEISJE!!!!"
Goe thuisgeraakt Wouter?![]()