Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muismat

Legacy Member
Hopelijk hebben ze er 20M € voor gekregen, en hopelijk wordt Lukaku geen dure bankzitter bij Chelsea.

Good luck Romelu!

TheRedDevils

Legacy Member
Lukaku weg naar Chelsea :s Hopelijk krijgt die genoeg speelminuten.
Als ze tegen United spelen zal ik hem dan terugzien :love:

Proim

Legacy Member
waffel zei:
RSC Anderlecht en Chelsea FC bereikten vandaag, zaterdag 6 augustus 2011, een akkoord over de definitieve overgang van spits Romelu Lukaku. Onder voorbehoud van de uitslag van de medische testen en het afhandelen van de laatste details tussen de speler en zijn nieuwe club, zal Romelu Lukaku vanaf het huidige seizoen 2011-2012 een speler zijn van Chelsea FC.

't is zover, ik zal hem missen :sad: Zijn laatste actie bij Anderlecht heeft hij toch mooi afgemaakt he :)
Schitterend afscheid inderdaad, zijn manier van vieren was precies een soort afscheid dat hij nam vond ik.

Het ga hem goed!

Romelus

Legacy Member
Veel succes gewenst voor Lukaku, hopelijk slaagt hij. Het is hem gegund.:)

Prijs zou rond de 20 miljoen euro liggen. Mooi.

Muismat

Legacy Member
Iemand ergens gelezen wat het transferbedrag is? Ik hoorde gisteren HvH zeggen dat als Chelsea opeens met genoeg geld over de brug kwam het snel zou geklaard zijn, dus het zal niet weinig zijn denk ik ..

Edit: merci Volderke :)

enj0i^

Legacy Member
Goed, weg bij Anderlecht! Kan ik eindelijk ongeremd supporteren voor hem :)

Scr1fle

Legacy Member
Muismat zei:
Iemand ergens gelezen wat het transferbedrag is? Ik hoorde gisteren HvH zeggen dat als Chelsea opeens met genoeg geld over de brug kwam het snel zou geklaard zijn, dus het zal niet weinig zijn denk ik ..

Ik gok netto rond de 15 miljoen zoals ze wilden hebben zeker!

Truman'

Legacy Member
Ik hoop echt voor het niveau van de compo dat dat rsca 2 zalige spitsen bij koopt, en owen hargreaves haalt, dies toch gratis :applause:

TheRedDevils

Legacy Member
Truman' zei:
Ik hoop echt voor het niveau van de compo dat dat rsca 2 zalige spitsen bij koopt, en owen hargreaves haalt, dies toch gratis :applause:

Alsof die wilt komen :wtf:

Scr1fle

Legacy Member
Kan je zijn voorstelling ergens live volgen? :drool: :love:

Of is dat maar voor morgen? :(

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Kdenk dat Hargreaves nog geen 30 is, wel bijna. Maar hoe dan ook een reusachtig talent dat is opgefret door blessures. Maar ik denk dat die maar al te graag bij eender welke ploeg met beetje prestige gaat spelen voor een prestatiegericht contract. Die jongen wil zich herbewijzen en gewoon doen waar hij van houdt.

Ik zou als Anderlecht zijnde echt wel eens gaan informeren hoor. :p Zo vergezocht is dat op een moment als dit niet... Als een speler zichzelf met youtube filmpjes moet promoten, dan weet je dat de interesse best wel diep zit, zelfs Akpala lokt nog klanten zoals Santander en die zingt alleen op youtube.

Truman'

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Kdenk dat Hargreaves nog geen 30 is, wel bijna. Maar hoe dan ook een reusachtig talent dat is opgefret door blessures. Maar ik denk dat die maar al te graag bij eender welke ploeg met beetje prestige gaat spelen voor een prestatiegericht contract. Die jongen wil zich herbewijzen en gewoon doen waar hij van houdt.

Ik zou als Anderlecht zijne echt wel eens gaan informeren hoor. :p Zo vergezocht is dat op een moment als dit niet... Als een speler zichzelf met youtube filmpjes moet promoten, dan weet je dat de interesse best wel diep zit, zelfs Akpala lokt nog klanten zoals Santander en die zingt alleen op youtube.

absoluut, kan sportingboy dit niet eens gaan influisteren lol? :woohoo:

Hannibal

Legacy Member
Het ga je goed, Romelu. :sad:
Ik had hem graag nog 1 jaartje zien blijven, hij had echt alles kapot gesjot dit seizoen. :(

Truman'

Legacy Member
:offtopic:
Btw moet er iemand een gratis truitje van chelsea hebben? is denk een paar jaar oud :) vrij recent, paar maal gedragen, zou begod niet weten waarom ik daar geld aan gegeven heb. Ik verstuur het gratis :niceone::woohoo:
dan kunde er lukaku opzetten :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan