massief
Legacy Member
stormtrooper zei:Tss, terwijl Kaklamanos bij Union zit, zit OMA nog te ownen bij een Zweedse eersteklasser!

Noorse...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:Tss, terwijl Kaklamanos bij Union zit, zit OMA nog te ownen bij een Zweedse eersteklasser!

mtm zei:Geen idee of ge hier nu aan het zeveren zijt of niet... Het lijkt er alleszins op, en als ge dan niet ziet dat er tussen de situatie Lukaku en Fabregas een groot verschil is...
Het is gewoon een loze vergelijking. Fabregas speelt al enorm lang op het allerhoogste niveau en kent die spelers van Barcelona stuk voor stuk, via de nationale ploeg of vanuit de jeugdreeksen. Fabregas heeft qua capaciteiten niet meer veel te bewijzen. Lukaku is een jonge speler met veel potentieel in een klein land, zo zijn er wel meer. Dat is geen aanval op Lukaku, maar gewoon een feit.
Truman' zei:"De onderhandelingen gaan zelfs achteruit. Maar we hebben een alternatief achter de hand. Die optie gaan we nu nadrukkelijker onderzoeken."
over mbokani, ik vraag me toch af wie dat alternatief is?
Lamsednav zei:Over Neymar: ‪The Amazing NEYMAR (Santos x Flamengo)‬‏ - YouTube
Zegt genoeg.

Eagle` zei:die zoolbeweging en puntertje op die snelheid is echt waanzinnig, het straffe aan de match is dat flamengo nog met 3-4 gewonnen heeft na nen hattrick van ronaldinha als ik me niet vergis![]()


Eagle` zei:die zoolbeweging en puntertje op die snelheid is echt waanzinnig, het straffe aan de match is dat flamengo nog met 3-4 of wast nu 4-5 gewonnen heeft na nen hattrick van ronaldinho als ik me niet vergis![]()

Timaeus zei:Santos topclub. Gaan die barca kloppen![]()

Truman' zei:Tja wie had verwacht dat een schijtclub als chivas barcelona met 1-4 van de mat speelde, niemand toch? Zijn leuke clubs bij die hard kunnen gaan als ze willen![]()
caoimhin zei:Goed gecounterd is niet hetzelfde als van de mat spelen. 2 wereldgoalen bij, en de laatste goal was offside.

Fireflies zei:Dat die kan voetballen was al langer duidelijk, maar die heeft geen enkele ervaring hé, op die handvol invalbeurten na. En t'is niet omdat ge uw jeugd bij Barca doorloopt, dat dat garant staat voor goede voeten. Je zal wel kunnen voetballen, maar er is een verschil tussen oefenpotten bij Barca B tegen andere streekploegen en er week na week staan op het hoogste niveau.
massief zei:Bulykin !
Truman' zei:Van de mat, caoimhin , van de mat :applause:
en de laatste goal bekijk je toch best maar eens opnieuw![]()
Sick-Boy zei:Waarom niet eigenlijk?

Lospeed zei:ik heb me dat ook al zitten afvragen...
als die in nederland de goal weet staan zal dat hier toch ook wel lukken zeker?
lijkt me toch al beter dan een veselinovic ofzo