Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

massief

Legacy Member
1045591483.jpg

Zou Ariël Jovanovic gevraagd hebben? :p

Truman'

Legacy Member
"De onderhandelingen gaan zelfs achteruit. Maar we hebben een alternatief achter de hand. Die optie gaan we nu nadrukkelijker onderzoeken."

over mbokani, ik vraag me toch af wie dat alternatief is?

Exorikos

Legacy Member
mtm zei:
Geen idee of ge hier nu aan het zeveren zijt of niet... Het lijkt er alleszins op, en als ge dan niet ziet dat er tussen de situatie Lukaku en Fabregas een groot verschil is :lol:...

Het is gewoon een loze vergelijking. Fabregas speelt al enorm lang op het allerhoogste niveau en kent die spelers van Barcelona stuk voor stuk, via de nationale ploeg of vanuit de jeugdreeksen. Fabregas heeft qua capaciteiten niet meer veel te bewijzen. Lukaku is een jonge speler met veel potentieel in een klein land, zo zijn er wel meer. Dat is geen aanval op Lukaku, maar gewoon een feit.

Ik bedoelde eerder in de zin dat de spelers van Barca er echt niet zo vaak me bezig zijn als elke transferperiode lijkt. Ik weet ook wel dat ze Fabregas wel kennen...

exo

Legacy Member
Truman' zei:
"De onderhandelingen gaan zelfs achteruit. Maar we hebben een alternatief achter de hand. Die optie gaan we nu nadrukkelijker onderzoeken."

over mbokani, ik vraag me toch af wie dat alternatief is?

Niemand als je het mij vraagt, ze denken zo 'druk' te kunnen uitoefenen.

Scr1fle

Legacy Member
Eagle` zei:
die zoolbeweging en puntertje op die snelheid is echt waanzinnig, het straffe aan de match is dat flamengo nog met 3-4 gewonnen heeft na nen hattrick van ronaldinha als ik me niet vergis :x

4-5

En nu staat Santos in de degradatiezone. :oink:

Maar ze hebben wel nog 3 matchen te goed. :p

-Steve-

Legacy Member
Eagle` zei:
die zoolbeweging en puntertje op die snelheid is echt waanzinnig, het straffe aan de match is dat flamengo nog met 3-4 of wast nu 4-5 gewonnen heeft na nen hattrick van ronaldinho als ik me niet vergis :x

4-5

zot matchken :p

Truman'

Legacy Member
Timaeus zei:
Santos topclub. Gaan die barca kloppen :lol:

Tja wie had verwacht dat een schijtclub als chivas barcelona met 1-4 van de mat speelde, niemand toch? Zijn leuke clubs bij die hard kunnen gaan als ze willen :-)

Bart Religion

Legacy Member
Ja, zo'n schijtploeg dat ze vorig jaar de finale van de Copa Libertadores gehaald hebben :rofl:

caoimhin

Legacy Member
Truman' zei:
Tja wie had verwacht dat een schijtclub als chivas barcelona met 1-4 van de mat speelde, niemand toch? Zijn leuke clubs bij die hard kunnen gaan als ze willen :-)

Goed gecounterd is niet hetzelfde als van de mat spelen. 2 wereldgoalen bij, en de laatste goal was offside.

Truman'

Legacy Member
caoimhin zei:
Goed gecounterd is niet hetzelfde als van de mat spelen. 2 wereldgoalen bij, en de laatste goal was offside.

Van de mat, caoimhin , van de mat :applause:
en de laatste goal bekijk je toch best maar eens opnieuw ;)

Sick-Boy

Legacy Member
Fireflies zei:
Dat die kan voetballen was al langer duidelijk, maar die heeft geen enkele ervaring hé, op die handvol invalbeurten na. En t'is niet omdat ge uw jeugd bij Barca doorloopt, dat dat garant staat voor goede voeten. Je zal wel kunnen voetballen, maar er is een verschil tussen oefenpotten bij Barca B tegen andere streekploegen en er week na week staan op het hoogste niveau.

massief zei:

Waarom niet eigenlijk?

Timaeus

Legacy Member
Truman' zei:
Van de mat, caoimhin , van de mat :applause:
en de laatste goal bekijk je toch best maar eens opnieuw ;)

Oefenmatch waar niks op het spel staat tegenover een competitiematch waar voorlopig zelfs degradatie op het spel staat voor Santos. Beslis jij maar welke match belangrijker is.

Lospeed

Legacy Member
Sick-Boy zei:
Waarom niet eigenlijk?

ik heb me dat ook al zitten afvragen...
als die in nederland de goal weet staan zal dat hier toch ook wel lukken zeker? :unsure:
lijkt me toch al beter dan een veselinovic ofzo

stormtrooper

Legacy Member
Lospeed zei:
ik heb me dat ook al zitten afvragen...
als die in nederland de goal weet staan zal dat hier toch ook wel lukken zeker? :unsure:
lijkt me toch al beter dan een veselinovic ofzo

Puur financieel tiens. Niemand zegt dat Bulykin een slechte spits is, hij weegt gewoon te zwaar op de loonlast. Dan kopen ze liever een nieuwe, jonge spits die minder verdient.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan