Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
starspike zei:Kristof Terreur is nochthans degene die het zegtGezien zijn band met KRC gaat die zoiets niet op twitter zetten zonder zekerheid. Maar hij is niet de enige bron uiteraard.
massief zei:Marcos naar Gent gaarne...


Sheldon Cooper zei:Heeft zijn kans toch ff gekregen maar was niks speciaal vond ik. Ging veel te veel mee naar voor en was niet op tijd terug
Sheldon Cooper zei:Heeft zijn kans toch ff gekregen maar was niks speciaal vond ik. Ging veel te veel mee naar voor en was niet op tijd terug
CrAzY_DaReDeViL zei:Marcos + Sollied als trainer = da gaat weer een topper zijn zoals bij Standard
massief zei:Dat is een wens van mij hé mannen, geen gerucht.
OF HEBDE GULLE BRONNEN?? WOOP WOOP?
Waar heeft Trond gefaald? Bij de club die hij haar eerste prijs in ... jaar bezorgde? Of bij die Griekse gekken? Alleszinds al niet bij ons!

massief zei:Dat is een wens van mij hé mannen, geen gerucht.
OF HEBDE GULLE BRONNEN?? WOOP WOOP?
Waar heeft Trond gefaald? Bij de club die hij haar eerste prijs in ... jaar bezorgde? Of bij die Griekse gekken? Alleszinds al niet bij ons!
massief zei:Dat is een wens van mij hé mannen, geen gerucht.
OF HEBDE GULLE BRONNEN?? WOOP WOOP?
Waar heeft Trond gefaald? Bij de club die hij haar eerste prijs in ... jaar bezorgde? Of bij die Griekse gekken? Alleszinds al niet bij ons!
Iedereen zit altijd te neuten dat er bijna geen spelers meer zijn met een hart voor hun club, die niet van concurrent naar concurrent zouden gaan dus wil hij gewoon meteen naar Chelsea en niet eerst naar Man City, Arsenal, Man Utd, whatever. Althans, dat is hoe ik het zie waarom hij dat zegt.Lospeed zei:Roger Vanden Stock geeft een woordje uitleg in de krant. "Wel, een belangrijk element in het dossier is dat Romelu uitsluitend naar Chelsea wil", vertelt de voorzitter van Anderlecht in Het Laatste Nieuws. "Van andere opties wil hij zelfs niet horen. Dat zet Anderlecht in een zwakke positie."
*zucht...* je mag dan wel het grootste talent zijn dat hier sinds jaren rondloopt maar als dit echt waar is vind ik dat toch ook maar belachelijk hoor
In Friesland hebben ze nog spijt dat ze hem buiten gesmeten hebben (eerste prijs in eeuwen) en bij ons schol het 3cm of we hadden nen beker, KhaliTazzDeMazz zei:heereveen, gent en lierse was nu ook niet om over naar huis te schrijven...
ad:....
Proim zei:Iedereen zit altijd te neuten dat er bijna geen spelers meer zijn met een hart voor hun club, die niet van concurrent naar concurrent zouden gaan dus wil hij gewoon meteen naar Chelsea en niet eerst naar Man City, Arsenal, Man Utd, whatever. Althans, dat is hoe ik het zie waarom hij dat zegt.
Silence zei:Moest hij naar City gaan zou het ook niet de meest slimme move zijn hé
aanvallend compartiment met :
Balotelli
Tevez
Adebayor
Aguero
Dzeko
Roque Santa Cruz
Lukaku hoort daar niet tussen
