Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Ik zie Lukaku toch echt nooit voor 20M vertrekken hoor, zo veel te beter voor Anderlecht natuurlijk, zolang hij hier content is, maar bij europese subtopper gaan spelen zou natuurlijk beter zijn voor hem en voor de Duivels.

Lospeed

Legacy Member
Roger Vanden Stock geeft een woordje uitleg in de krant. "Wel, een belangrijk element in het dossier is dat Romelu uitsluitend naar Chelsea wil", vertelt de voorzitter van Anderlecht in Het Laatste Nieuws. "Van andere opties wil hij zelfs niet horen. Dat zet Anderlecht in een zwakke positie."

*zucht...* je mag dan wel het grootste talent zijn dat hier sinds jaren rondloopt maar als dit echt waar is vind ik dat toch ook maar belachelijk hoor

|steven|

Legacy Member
Simaeys, van een overschatte speler gesproken.

Geraerts vond ik in zijn Standard periode echt wel heel goed. Bij Club is het er niet echt uitgekomen.

starspike

Legacy Member
|steven| zei:
Simaeys, van een overschatte speler gesproken.

Als ge de voorstanders (geloof het of niet, die zijn er) moet geloven, zouden wij hem allemaal onderschatten... :crazy:

Het meest hilarische is overigens wel de twitteraar die het Belgisch voetbal volgt vanuit Engeland, die vindt dat hij ons absoluut iets kan bijbrengen.

sharpshot

Legacy Member
Simaeys is zeker geen slechte, zal er altijd voor gaan. Word hier natuurlijk lacherig overgedaan omdat het een stijve hark is, maar als beuker op de cv/cm is hij meer dan genoeg.

starspike

Legacy Member
Weebl zei:
Heb je ook ergens een bron? Of gwn vanop 't KRC forum?

Ik heb het zelf al vernomen via dezelfde die me enkele weken geleden doorspeelde dat het eraan zat te komen ("overbodige Bruggeling naar een zekere Limburgse club", remember?). Maar het wordt ook al op twitter gemeld door de KRC watcher van HBVL.

Cerv.Be

Legacy Member
Is er soms nieuws rond Dalmat? Die transfer zou toch vandaag hoogstwaarschijnlijk in orde gebracht worden?

Cerv.Be

Legacy Member
Mja, zou jammer zijn, het zou mooi zijn moesten we die ook nog kunnen slijten. Nog een oplossing vinden voor Scepovic & Marcos.

|steven|

Legacy Member
En een bijkomende spits halen, want als Vleminckx er niet is dan zit Club met een probleem.

Burgernfries

Legacy Member
starspike zei:
Ik heb het zelf al vernomen via dezelfde die me enkele weken geleden doorspeelde dat het eraan zat te komen ("overbodige Bruggeling naar een zekere Limburgse club", remember?). Maar het wordt ook al op twitter gemeld door de KRC watcher van HBVL.
Wie is de HBvL journalist op Twitter? Want ik vind precies enkel Kristof terug en niets van Marnik en Roger.

starspike

Legacy Member
iplf zei:
Wie is de HBvL journalist op Twitter? Want ik vind precies enkel Kristof terug en niets van Marnik en Roger.

Kristof Terreur is nochthans degene die het zegt ;) Gezien zijn band met KRC gaat die zoiets niet op twitter zetten zonder zekerheid. Maar hij is niet de enige bron uiteraard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan