Jepjep
Legacy Member
Duitsland-Oostenrijk 1982Time zei:Wat een schaamteloos antivoetbal dat uittikken, nog nooit gezien zoals dit. :/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duitsland-Oostenrijk 1982Time zei:Wat een schaamteloos antivoetbal dat uittikken, nog nooit gezien zoals dit. :/
Pseudo zei:[youtube]UJZH6rYkw_M[/youtube]
ouch

Racing_Genk zei:Ik word zo moe dat de hollanders de Belgische competitie altijd onderschatten, check deze discussie:
Ajax kent zestien mogelijke tegenstanders in Europa League
Bijna iedereen zegt dat Genk het makkelijkst is terwijl Steau, Plzen, Kharkiv (zie standard vorig jaar) of Cluj volgens mij wel degelijk zwakker zijn
Ik hoop dat we Ajax loten en dan daar gewoon droog met 0-2 gaan winnen ofzo. Ze zouden trouwens beter de Uefa ranglijst eens checken, wij staan maar één of twee plaatsen onder hun...
dacuba zei:Gij zijt toch ook ne Hollander?


Racing_Genk zei:Ik word zo moe dat de hollanders de Belgische competitie altijd onderschatten, check deze discussie:
Ajax kent zestien mogelijke tegenstanders in Europa League
Bijna iedereen zegt dat Genk het makkelijkst is terwijl Steau, Plzen, Kharkiv (zie standard vorig jaar) of Cluj volgens mij wel degelijk zwakker zijn
Ik hoop dat we Ajax loten en dan daar gewoon droog met 0-2 gaan winnen ofzo. Ze zouden trouwens beter de Uefa ranglijst eens checken, wij staan maar één of twee plaatsen onder hun...
Racing_Genk zei:... Ik zie niet in waarom Genk niet sterker zou zijn als een club waar een Lokeren uit vorm (competitiestart was matig) maar zeer nipt van verloor.
Racing_Genk zei:Ik word zo moe dat de hollanders de Belgische competitie altijd onderschatten, check deze discussie:
Ajax kent zestien mogelijke tegenstanders in Europa League
Bijna iedereen zegt dat Genk het makkelijkst is terwijl Steau, Plzen, Kharkiv (zie standard vorig jaar) of Cluj volgens mij wel degelijk zwakker zijn
Ik hoop dat we Ajax loten en dan daar gewoon droog met 0-2 gaan winnen ofzo. Ze zouden trouwens beter de Uefa ranglijst eens checken, wij staan maar één of twee plaatsen onder hun...
Maxwell zei:Wat een heerlijk doelpunt van Floccari (Lazio). Check Sporza Videozone -> Opvallend![]()
sharpshot zei:
)