Trebby
Legacy Member
-Steve- zei:Dat kan die mannen allemaal niks schelen, of zo lijkt het toch.
Vroeger was het altijd Club dat het coëfficient op peil moest houden, nu mag het is andersom zeker.


TazzDeMazz zei:Kwaliteit is er maar vorm is wat anders. Ja we kunnen niets anders doen dan hopen dat het keert. Moeilijke tijden als clubsupporter maar je filtert er wel de successupporters eruit die er mss bijkwamen na vorig seizoen.
Lijkt mij wel enorm sterk hoor. Het draait al sinds 2006 van geen kanten, al die tijd zijn er supporters bijgekomen.

