TazzDeMazz
Legacy Member
Unrealiac zei:Straks de loting: Ik hoop op Barcelona, City en BATE![]()
Is it you Herman?
Ik zou hopen op de deense kampioen als 4de.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unrealiac zei:Straks de loting: Ik hoop op Barcelona, City en BATE![]()
Ik zou hopen op de deense kampioen als 4de.
) en dan idd BATE of Nordsjealand zou de 'meest gunstige' loting zijn, buiten Barcelona dan maar da's puur voor de cinema hé
.
.
ad:, geen echte "klepper" genre Barça, en geen hapklare brokken, beetje parallel aan de WK-campagne.Sindweller zei:Barcelona, dan Zenit of Braga (waar in theorie wel iets te sprokkelen valt) en dan idd BATE of Nordsjealand zou de 'meest gunstige' loting zijn, buiten Barcelona dan maar da's puur voor de cinema hé
.
In principe moet Anderlecht in zo'n groep altijd minstens derde worden, en als het meezit eventueel zelfs tweede. Wishful thinking.
Belgisch geluk kennende zal het wel weer een groep worden met Porto, City en Dortmund ofzoad:, geen echte "klepper" genre Barça, en geen hapklare brokken, beetje parallel aan de WK-campagne.

TazzDeMazz zei:Is it you Herman?Ik zou hopen op de deense kampioen als 4de.
TazzDeMazz zei:Tegen zenit pak je niets hoor. Braga is wel doenbaar.
Gaat weer met die randdebiel zijn zeker die de presentatie van alle lotingen doet?![]()

Rikie zei:Dat zal weer zwoegen zijn om die balletjes open te krijgen.
