Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rikie

Legacy Member
Ik hoop ook op Barcelona, City en BATE/Nordsjealand :)

Alhoewel die verplaatsing naar BATE niet leuk is. Liever die Deense ploeg dan.

Nahrtent

Legacy Member
Barcelona, dan Zenit of Braga (waar in theorie wel iets te sprokkelen valt :p) en dan idd BATE of Nordsjealand zou de 'meest gunstige' loting zijn, buiten Barcelona dan maar da's puur voor de cinema hé :p.

In principe moet Anderlecht in zo'n groep altijd minstens derde worden, en als het meezit eventueel zelfs tweede. Wishful thinking :unsure:.

Belgisch geluk kennende zal het wel weer een groep worden met Porto, City en Dortmund ofzo :sad:, geen echte "klepper" genre Barça, en geen hapklare brokken, beetje parallel aan de WK-campagne.

TazzDeMazz

Legacy Member
Sindweller zei:
Barcelona, dan Zenit of Braga (waar in theorie wel iets te sprokkelen valt :p) en dan idd BATE of Nordsjealand zou de 'meest gunstige' loting zijn, buiten Barcelona dan maar da's puur voor de cinema hé :p.

In principe moet Anderlecht in zo'n groep altijd minstens derde worden, en als het meezit eventueel zelfs tweede. Wishful thinking :unsure:.

Belgisch geluk kennende zal het wel weer een groep worden met Porto, City en Dortmund ofzo :sad:, geen echte "klepper" genre Barça, en geen hapklare brokken, beetje parallel aan de WK-campagne.

Tegen zenit pak je niets hoor. Braga is wel doenbaar.
Gaat weer met die randdebiel zijn zeker die de presentatie van alle lotingen doet? :D

Unrealiac

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Is it you Herman? :p Ik zou hopen op de deense kampioen als 4de.

""""" Ik denk dat ik toch mag dromen..Euhm.. Ja mijn miljoenen zijn al euhm binnen als het ware. Nu is het slecht een kwestie van euhmm.. ja...waar voor de supportersgroep geven niet waar? Ik denk dat een loting met Barcelona de reden is waarvoor een ploeg als euhm Anderlecht meedoet aan de Champions League. Natuurlijk zijn onze ambities euhmm... doorstoten in de Champions League maar we moeten realistisch blijven! """"

BATE is eigenlijk puur zoals onze Herman zegt, de revanche!

Wilcao

Legacy Member
Jammer dat het geen Ajax - Anderlecht kan worden, maar hopelijk valt het voor beide mee. Het zou mooi zijn als zowel mijn favoriete als mijn favoriete belgische club overwinteren in Europa.

Bosvos

Legacy Member
Zenden ze die loting tegenwoordig niet meer uit op Canvas of dergelijke? (op Eurosport blijkbaar wel, maar normaal is dat toch ook op de Vlaamse televisie te zien?)

Romelus

Legacy Member
Milan in C. Ok, Anderlecht aub zo kan ik hen nog eens bezig zien in België.:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan