Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubmifer zei:Pech.![]()
LOSC Lille is goed te doen 
Rikie zei:Paar jaar geleden maakte Zenit gehakt van Anderlecht.
BleKKie zei:Milan en Zenit, dat is al vrij goed, geen ploegen waar ge 100% zeker punten tegen verliest. Nu de kans is nog niet groot, maar toch al iets groter dan Barcelona, Real, ...