Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrBrightside

Legacy Member
waffel zei:
Mja, probeer per rang eentje te kiezen. MOTM zal uiteindelijk wel Biglia zijn, denk ik.

En nog zijn er die wekelijks durven twijfelen aan de kwaliteiten van Biglia. :rofl: Hoe die jongen heerst op het middenveld... Hopelijk komt Zenith niet shoppen in Januari.

waffel

Legacy Member
Balsaus zei:
En voorwa was dat telkens uitfluiten van Witsel goed?

Waarom stelt iedereen dat in vraag. Dat is toch logisch. Witsel aartsvijand nummer 1 bij Anderlecht. Witsel keert na enkele jaren terug, feiten zijn nog niet vergeten, mannen die normaal "FUCK YOU" "NTM" etc roepen, fluiten nu Witsel uit.

Ikzelf ga die feiten nooit vergeten (en de gemiste penalty tegen Turkije =p), maar om hem daar nu heel de wedstrijd door voor uitfluiten... Maar ik begrijp wel dat ze het doen op Anderlecht.

Jepjep

Legacy Member
Mooi van anderlecht! En selecteer Praet aub volgende interland. Praet in, Ciman out. Onkruid vervangen door jong talent.

Maxwell

Legacy Member
waffel zei:
Waarom stelt iedereen dat in vraag. Dat is toch logisch. Witsel aartsvijand nummer 1 bij Anderlecht. Witsel keert na enkele jaren terug, feiten zijn nog niet vergeten, mannen die normaal "FUCK YOU" "NTM" etc roepen, fluiten nu Witsel uit.

Ikzelf ga die feiten nooit vergeten (en de gemiste penalty tegen Turkije =p), maar om hem daar nu heel de wedstrijd door voor uitfluiten... Maar ik begrijp wel dat ze het doen op Anderlecht.

Tuurlijk. Zou elk thuispubliek doen.

Balsaus

Legacy Member
jeperdejep zei:
Mooi van anderlecht! En selecteer Praet aub volgende interland. Praet in, Ciman out. Onkruid vervangen door jong talent.

een verdediger voor een aanvaller?
Maar misschien nu Chadli geblesseerd is zou het wel kunnen

-Steve-

Legacy Member
waffel zei:
Waarom stelt iedereen dat in vraag. Dat is toch logisch. Witsel aartsvijand nummer 1 bij Anderlecht. Witsel keert na enkele jaren terug, feiten zijn nog niet vergeten, mannen die normaal "FUCK YOU" "NTM" etc roepen, fluiten nu Witsel uit.

Ikzelf ga die feiten nooit vergeten (en de gemiste penalty tegen Turkije =p), maar om hem daar nu heel de wedstrijd door voor uitfluiten... Maar ik begrijp wel dat ze het doen op Anderlecht.

Wel, dat dacht ik 3 jaar geleden ook, maar ik volg de Rode Duivels. 'nuff said

Proim

Legacy Member
jeperdejep zei:
Mooi van anderlecht! En selecteer Praet aub volgende interland. Praet in, Ciman out. Onkruid vervangen door jong talent.
Op wie zijn plaats ga je Praet dan zetten? En dan bedoel ik op de bank :p

Kily_G

Legacy Member
Praet kan je echt vergelijken met Kompany, hoe nuchter en volwassen die jongen is! En dat talent :love:

waffel

Legacy Member
-Steve- zei:
Wel, dat dacht ik 3 jaar geleden ook, maar ik volg de Rode Duivels. 'nuff said

Ja tis dat he, double standards. Ik begrijp gewoon beide kanten, ik oordeel niemand.

Jepjep

Legacy Member
Balsaus zei:
een verdediger voor een aanvaller?
Maar misschien nu Chadli geblesseerd is zou het wel kunnen

7 verdedigers is genoeg me dunkt.
Proim zei:
Op wie zijn plaats ga je Praet dan zetten? En dan bedoel ik op de bank :p

Laat die jongen gewoon al wat proeven van de trainingen met de toppers.

caoimhin

Legacy Member
En zeggen dat er hier ene op het forum zit die Biglia één van de mindere van RSCA vindt :lol: :lol:

ng

Legacy Member
Even de miljoenen van de Russen opzij gezet. Goede match van Anderlecht.
'k Zag het nog mislopen na jako z'n overtreding, maar we hebben de punten vast. :)

Proim

Legacy Member
jeperdejep zei:
Laat die jongen gewoon al wat proeven van de trainingen met de toppers.
Tis iets van, maar misschien is het ook goed van hem de patron te laten worden bij de u21 (of wat is het?).

waffel

Legacy Member
caoimhin zei:
En zeggen dat er hier ene op het forum zit die Biglia één van de mindere van RSCA vindt :lol: :lol:

Ik denk dat die persoon dat er gewoon uitgefloept had, en pas achteraf besefte dat dat niet echt de slimste statement was :p Ik ben wel al vergeten wie dat zei, hoeft ook niet opgerakeld te worden.

John1307

Legacy Member
MrBrightside zei:
En nog zijn er die wekelijks durven twijfelen aan de kwaliteiten van Biglia. :rofl: Hoe die jongen heerst op het middenveld... Hopelijk komt Zenith niet shoppen in Januari.

Zijn corners en voorzetten blijven wel op niks trekken.... .

Booka Shade

Legacy Member
Wat een gigantisch slechte wedstrijd. Dat was echt geen CL-niveau, het leek eerder op een ondermaats JPL-westrijd.

Jepjep

Legacy Member
Proim zei:
Tis iets van, maar misschien is het ook goed van hem de patron te laten worden bij de u21 (of wat is het?).

-19 dacht ik.
waffel zei:
Ik denk dat die persoon dat er gewoon uitgefloept had, en pas achteraf besefte dat dat niet echt de slimste statement was :p Ik ben wel al vergeten wie dat zei, hoeft ook niet opgerakeld te worden.

Dat was sheldon cooper als ik me niet vergis.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan