MrBrightside
Legacy Member
waffel zei:Mja, probeer per rang eentje te kiezen. MOTM zal uiteindelijk wel Biglia zijn, denk ik.
En nog zijn er die wekelijks durven twijfelen aan de kwaliteiten van Biglia.
Hoe die jongen heerst op het middenveld... Hopelijk komt Zenith niet shoppen in Januari.

