Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dortmund heeft in de tweede helft echt niets laten zien en in de eerste waren ze ook niet beter, veel efficiënter wel.MrBrightside zei:Jammer voor Dortmund, Real verdiend het gewoon niet!![]()
waffel zei:Wat zei ik
Nice one Anderlecht!!!
Witsel zen ware aard kwam efkes weer naar boven alst ni lukt![]()
sharpshot zei:Staat die trainer van Zenith niet onder immense druk? Zo'n ploeg en niet kunnen winnen op Rsca.
Want Malaga is nu al geplaatst dus die gaan niet meer gemotiveerd zijn.J.Brown zei:Nu niet gaan overdrijven ook he. Komt hij tussen 3 man door om dan onderuit geschoffeld te worden door de Amerikaan. Begrijpelijke reactie.
puike overwinning van Anderlecht, had ik niet verwacht
-Steve- zei:En Nuytinck niet vergeten.
En wat J.Brown zegt. waffel zijn reactie is er wat over.

Racing_Genk zei:Zenit won 6 matchen na elkaar in Rusland, dus die trainer staat niet onder druk denk ik
waffel zei:Alles om Witsel te jennen
Danku Bossie om de puike prestatie van Kouyaté te bevestigen. Praet-Biglia-Kouyaté waren voor mij de mannen van de match.
Rikie zei:Safari mag daar ook wel bij voor mij.
Roald zei:Dortmund heeft in de tweede helft echt niets laten zien en in de eerste waren ze ook niet beter, veel efficiënter wel.
Rikie zei:Zenit moet gewoon nog 2x verliezen. :applause: