Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rikie zei:Als we daar nu niet hadden verloren, waren we bijna zeker van die 3e plaats.![]()
Maxwell Sanchez zei:Real achter ? Terecht ?

The Black Mamba zei:Kljestan laat de ploeg veel beter voetballen dan Kanu. Jammer dat Kanu zo lang heeft mogen sukkelen.

Je hebt zeker gelijk. Oh wat ben ik blij dat Kanu op de bank zit. Hooguit goed om eens in te vallen voor wat power en een paar ziekenhuisballen te trappen. Kljestan kan soms wel eens tegenvallen omdat hij nogal traag is.Terry_Bogard zei:Als ik vandaag op Dortmund en ajax had gewed dan was ik rijk geweest (hopende dat dit fulltime uitslagen zouden zijn)

Rikie zei:Mja, Bruno verkwanseld nogal veel kansen. :/
-Steve- zei:Die gaat daar deze match nog wel eens los voorbij Criscito en tzal goal zijn.
