Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cartek

Legacy Member
Anderlecht, zingen kunnen ze niet, uitfluiten van Witsel wel.
Echt om van te kotsen. :puke:

Romelus

Legacy Member
0-1 Malaga, mooi doelpunt. Net op het moment dat Milan goed bezig was.

pina

Legacy Member
pff, zie ik eigenlijk niet goed komen, voel zo een lullige goal aankomen

-Steve-

Legacy Member
Ik vind het zalig om te zien hoe makkelijk Anderlecht met momenten in de 16 van Zenit geraakt.

Arcturus

Legacy Member
eignelijk maar belachelijk.

Dat voorval met wasilevski is al jaren geleden.
Als witsel voor belgie speelt hoor je niemand.
anderlechtpubliek is tenslotte ook belgenpubliek.
en nu plots die nood om te fluiten....

beter wat normaal supporteren, zijn alleen maar de russen die je hoort.

Jepjep

Legacy Member
Als je budgetten van de 2 ploegen vergelijkt, zou zenith zich echt heel hard moeten schamen voor wat het op de mat brengt.

Jepjep

Legacy Member
Arcturus zei:
eignelijk maar belachelijk.

Dat voorval met wasilevski is al jaren geleden.
Als witsel voor belgie speelt hoor je niemand.
anderlechtpubliek is tenslotte ook belgenpubliek.
en nu plots die nood om te fluiten....

beter wat normaal supporteren, zijn alleen maar de russen die je hoort.
Idd, zijn wss dezelfden die juichen als Witsel scoort voor de rd.

J.Brown

Legacy Member
de sfeer, dat is ook het enigste waar Zenith beter in is vnv. Anderlecht moet hier echt winnen.

Arsenal - Schalke,2-1

-Steve-

Legacy Member
Arcturus zei:
eignelijk maar belachelijk.

Dat voorval met wasilevski is al jaren geleden.
Als witsel voor belgie speelt hoor je niemand.
anderlechtpubliek is tenslotte ook belgenpubliek.
en nu plots die nood om te fluiten....

beter wat normaal supporteren, zijn alleen maar de russen die je hoort.

En moesst dat nu nog een of andere random meeloper zijn, maar dat is dus iemand die ALTIJD presteert voor de Rode Duivels. Een beetje meer respect zou op zijn plaats zijn. Het was tenslotte ook maar Wasilewski zijn been dat gebroken werd.

Rikie

Legacy Member
Als we daar nu niet hadden verloren, waren we bijna zeker van die 3e plaats. :cry:

CuRv3

Legacy Member
hahahaha Ajax weer heerlijk aan het spelen. Zei het nog tegen m'n vriend na zo'n klote wedstrijd dit weekend waarin ze sliepen zouden ze wel op hun klote gekregen hebben van de Boer dat ze vandaag moeten presteren en hoe. Siemie weer paar miljoentjes meer waard! Maar yaya wat een held <3 prachtig doelpunt zeg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan