Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

Cinnead

Legacy Member
Amai, precisie bij het passen zit er precies niet in vandaag. Maar ze proberen tenminste rond te spelen tot nu toe.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Leekens zijn opstellingen, weer typisch. Zijn chouchous allemaal zeker van hun plaats, niks lijn in het spel en de inzet elke week wat minder. :D

Enjoy!

Weebl

Legacy Member
Smijt dieje Leekens buiten godverdomme. Ik word er echt ziek van.
Dit is gewoon 100% het spel van bij de Duivels.
Nul automatismen. Kijk bij inworpen/vrije trappen/corners, geen enkele beweging of structuur in die situaties.
Tchité op een eiland in plaats van Lukaku en kutpasses van achter tot voor.
Als ik dieje man ooit tegen kom, ik geef hem echt wa muilperen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Bacca en Vazquez, twee topspelers en allebei niet in de basis. Tchité heeft in 3 matchen nog geen enkele actie gemaakt die op wat trok, bij Standard zagen we ook al dat dit systeem niet werkt voor hem. Hoefkens was tegen Kopenhagen keer op keer gezien... Maar wijzigingen? Nee hoor. Haal anders Ciman terug en stel die ook op :ironic:

God, wat had ik Koster of Daum wel eens met deze kern willen zien

Rubmifer

Legacy Member
Ik word hier echt depressief van. Zo'n goede ploeg op papier en dan stellen ze fucking Leekens aan als trainer, met dit als resultaat. Je gaat me nu niet vertellen dat Mannaert hier geen knetter veel spijt van heeft.

En haal Jordi aub van die LB. Mijn God zeg, je moet nu toch geen Guardioala zijn om te zien dat dit gewoon niet werkt.

Kiiilerke

Legacy Member
Rubmifer zei:
Ik word hier echt depressief van. Zo'n goede ploeg op papier en dan stellen ze fucking Leekens aan als trainer, met dit als resultaat. Je gaat me nu niet vertellen dat Mannaert hier geen knetter veel spijt van heeft.

En haal Jordi aub van die LB. Mijn God zeg, je moet nu toch geen Guardioala zijn om te zien dat dit gewoon niet werkt.

spijt spijt spijt ! ze weten allemaal wat voor een duts Leekens is en toch wouden ze hem.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ksnap echt echt echt niet waarom ze met Leekens gekomen zijn. Had liever gehad dat ze een smak geld aan Gerets of Preud'homme hadden gegeven. Peter Maes mocht ook komen

Weebl

Legacy Member
En voor dat het iemand vraagt: ja ik ga blijven zagen bij elke match tot hij buitenligt.

Sir.Killalot

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ksnap echt echt echt niet waarom ze met Leekens gekomen zijn. Had liever gehad dat ze een smak geld aan Gerets of Preud'homme hadden gegeven. Peter Maes mocht ook komen

Volgend jaar komt Wilmots.

Kiiilerke

Legacy Member
Weebl zei:
En voor dat het iemand vraagt: ja ik ga blijven zagen bij elke match tot hij buitenligt.

Volgend jaar ( miss dit jaar nog) zal Leekens wel een nieuwe ploeg van zijn hart gevonden hebben jong !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan