Archief - Jupiler Pro League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt landskampioen in het seizoen 2012-2013?


  • Totaal aantal stemmers
    262
  • Opiniepeiling gesloten.

J.Brown

Legacy Member
Idd, gelukkig hebben ze snel de tegengoal gemaakt.

+ Poco lijkt te vertrekken, zei gisteren in een interview na de match dat hij niet weet of hij er nog zal bij zijn tegen Charleroi... Benieuwd hoeveel we krijgen voor Poco, kan die kerel moeilijk inschatten. Lijkt imo op zijn plafond te zitten in de JPL. Zijn vechtersmentaliteit compenseert zeer veel. Al was hij gisteren mede-verantwoordelijk voor de tegengoal uit de counter.

Ibrahim Cisse (LB uit eigen jeugd) heeft contract getekend tot 2015. Hopelijk kan die op korte termijn Goreux zijn plaats innemen.

Vedeco

Legacy Member
Dat ze bij Standard maar niet te veel moeten aanpassen na 31 augustus. En hopelijk komen ze niet in een situatie (door blessures ofzo) dat Roland nog vlug wat transfers moet regelen want God weet wat daar dan uitkomt :p

Booka Shade

Legacy Member
Ik zag sinds lang ook eens enorm veel combinaties naar voren toe ipv constant de lange bal te gebruiken.

Het is toch te hopen dat Poco blijft, ik heb het wel voor die jongen. Gaat altijd voluit in de strijd en geeft nooit op.

$uB^

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik zag sinds lang ook eens enorm veel combinaties naar voren toe ipv constant de lange bal te gebruiken.

Het is toch te hopen dat Poco blijft, ik heb het wel voor die jongen. Gaat altijd voluit in de strijd en geeft nooit op.

Idd ... maar soms een ettertje :-) Voor mij een type Hoefkens, op zijn plaats in de Jupiler Pro League, technisch niet de beste maar wel iemand die er altijd voor gaat!

Rogue

Legacy Member
J.Brown zei:
Tis nen Belg, da moeten ze niet hebben bij Brugge.


Volgens Het Nieuwsblad spelen dit seizoen 217 buitenlanders in onze eerste klasse. Dat is meer dan het aantal Belgen. "Buitenlandse topclubs komen onze talenten uit de jeugd weghalen", zegt Ludwig Sneyers, CEO van de Jupiler Pro League.


Bij 11 eersteklassers steeg het aantal buitenlanders in vergelijking met vorig seizoen. Charleroi spant de kroon met 67%. Daarna volgen Anderlecht (64%), AA Gent (61%) en Standard (59%).


Tiens

Cerv.Be

Legacy Member
J.Brown zei:
manman eindelijk GOALS. Ezekiel was de missing link, de man met de snelheid die we nodig hadden.

Hopelijk houden ze dit vol....
Een gewonnen match tegen WB is voor mij echt geen maatstaf, net als de overwinning van FCB vs WB totaal geen waardemeter was.

J.Brown

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Een gewonnen match tegen WB is voor mij echt geen maatstaf, net als de overwinning van FCB vs WB totaal geen waardemeter was.

Heb nergens gezegd dat ik dat als maatstaf zie. Logisch dat dit geen waardemeter is. Ben al content dat ze de goal wisten staan. WB is 2x over de middenlijn geweest.

TheRedDevils

Legacy Member
Ah tis vanavond al om 6 uur, nice :D
Net op tijd terug van Italië om ze in HD aan het werk te zien :unsure: Al verwacht ik er niet te veel van.

Rubmifer

Legacy Member
Club Brugge KV‏@ClubBrugge

Opstelling Club: Kujovic- Hoefkens, Larsen, Donk, Figueras- Blondel, Vadis, Zimling- Meunier, Tchite, Refaelov #kvmclu

Weer geen lestienne en Bacca dus, Jordi op de LB, en dezelfde formatie die nooit deftig werkt bij Club. Serieus Leekens, irritante kloothommel.

TheRedDevils

Legacy Member
Geen goeie inzet bij de trainingen heb ik van horen zeggen. Echt vreemd. Dacht echt dat hij onze goalgetter ging worden dit seizoen :(
En Lestienne mag zeker eens starten, begin me steeds meer te ergeren aan Leekens.

Essit

Legacy Member
Oh god Hoefkens speelt weer ...

En wanneer zien we is 2 spitsen meneer Leekens ??? Bv. Bacca en Tchité.

Rikie

Legacy Member
Leekens...
Vorig jaar vond ik Bacca & Vazquez de 2 beste spelers van Club.

TheRedDevils

Legacy Member
Larsen lijkt me wel een goede aanwinst, staat ook altijd op de juiste plaats om een bal weg te koppen :p

En de slechte passes stapelen zich al op..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan