J.Brown
Legacy Member
Idd, gelukkig hebben ze snel de tegengoal gemaakt.
+ Poco lijkt te vertrekken, zei gisteren in een interview na de match dat hij niet weet of hij er nog zal bij zijn tegen Charleroi... Benieuwd hoeveel we krijgen voor Poco, kan die kerel moeilijk inschatten. Lijkt imo op zijn plafond te zitten in de JPL. Zijn vechtersmentaliteit compenseert zeer veel. Al was hij gisteren mede-verantwoordelijk voor de tegengoal uit de counter.
Ibrahim Cisse (LB uit eigen jeugd) heeft contract getekend tot 2015. Hopelijk kan die op korte termijn Goreux zijn plaats innemen.
+ Poco lijkt te vertrekken, zei gisteren in een interview na de match dat hij niet weet of hij er nog zal bij zijn tegen Charleroi... Benieuwd hoeveel we krijgen voor Poco, kan die kerel moeilijk inschatten. Lijkt imo op zijn plafond te zitten in de JPL. Zijn vechtersmentaliteit compenseert zeer veel. Al was hij gisteren mede-verantwoordelijk voor de tegengoal uit de counter.
Ibrahim Cisse (LB uit eigen jeugd) heeft contract getekend tot 2015. Hopelijk kan die op korte termijn Goreux zijn plaats innemen.
.
Voor mij een type Hoefkens, op zijn plaats in de Jupiler Pro League, technisch niet de beste maar wel iemand die er altijd voor gaat!
Al verwacht ik er niet te veel van.