Burny
Legacy Member
Sportinggboy zei:Van mij mag de bond 4 speeldagen geven aan Rafa en 3 aan ljubijankic, maar moeten ze het voor de rest van het seizoen ook zo doen. iedereen gelijk voor de wet. Kanu mag op basis van de beelden van mij ook 3 a 4 weken krijgen. Slagen hoort gewoon niet
Voila, zo denk ik er dus ook over.
rubmifer zei:Ik vond die tackle van Rafa ook niet leuk om zien. Die speler van OHL had daar inderdaad een hele zware blessure aan kunnen overhouden. Maar in mijn ogen is 3 speeldagen gewoon genoeg.
Enige wat hem misschien helpt is dat ie het meteen wist dat hij rood ging krijgen. Niets van protest ook. Besefte het toch vlug dat ie zwaar in de fout gegaan is.
Klopt, hij was dadelijk erg teleurgesteld in zichzelf, zijn reactie sprak boekdelen. Volgens mij had hij dan ook helemaal niet de intentie om er zo driest in te vliegen. Misschien had hij nog niet gemerkt dat ze tijdens de rust serieus hadden gesproeid


