Weebl
Legacy Member
waffel zei:Haha, Weebl zijn nick staat in het rood.
Waffel menne, ge moet nie peizen dak u nie durf infra's geven he
.Ontopic blijven aub
. We hebben een off-topic thread om ons volledig te laten gaan!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:Haha, Weebl zijn nick staat in het rood.
.
. We hebben een off-topic thread om ons volledig te laten gaan!De terreinverzorger daarentegen!pina zei:Hebben ze nochtans al gedaan een aantal jaren geleden. Als je bvb 2x te maken krijgt met spelers waarbij hun studs in het gras blijven steken tijdens een draaibeweging, lijkt mij de medische staf weinig schuld te treffen
Weebl zei:Waffel menne, ge moet nie peizen dak u nie durf infra's geven he.
Ontopic blijven aub. We hebben een off-topic thread om ons volledig te laten gaan!

Cpt. Kablammo zei:4 is toch net eentje te veel denk ik, ik vond Odoi zijn ingreep toch een stuk viezer. Kheb liever dat ze me onderuit glijden dan dat ze op mijn scheenbeen inbeuken.
)Sportinggboy zei:?
Als die gast van Leuven zijn studs in de grond blijven steken speelt die dit jaar niet meer hoor. Van Odoi was zeker ook een vuile fout maar vind ik iets minder erg dan deze ( mijn persoonlijke mening he)