Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

pina

Legacy Member
idd, maar anderzijds zijn ze denk ik ook iets te fel ingegaan de 1e helft en te veel energie opgebruikt. Het omgekeerde bij STVV, 1e helft niks gedaan, 2e helft nog genoeg energie.


en mijn wenkbrauwen frontsen toch wel even bij het zien van dit, en ik die dacht dat club een jood in hun rangen had :unsure:

[youtube]laJ1_usnmlY[/youtube]

Kiiilerke

Legacy Member
pina zei:
idd, maar anderzijds zijn ze denk ik ook iets te fel ingegaan de 1e helft en te veel energie opgebruikt. Het omgekeerde bij STVV, 1e helft niks gedaan, 2e helft nog genoeg energie.


en mijn wenkbrauwen frontsen toch wel even bij het zien van dit, en ik die dacht dat club een jood in hun rangen had :unsure:

[youtube]laJ1_usnmlY[/youtube]

gisteren zal het geen feestje geweest zijn:D

St0wned

Legacy Member
Ewel tis mischien goed dat onze pseudo-vedetten eens een goe pak rammel hebben gekregen in de 2de helft.
Rafaelov, de god van Israël en Vasquez, de messi van Barcelona B staan nu weer met hun beide voetjes op de grond. En eigenlijk is het de ganse ploeg die in de 2de helft faalt. Hopelijk zijn ze wakker geschoten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
St0wned zei:
Ewel tis mischien goed dat onze pseudo-vedetten eens een goe pak rammel hebben gekregen in de 2de helft.
Rafaelov, de god van Israël en Vasquez, de messi van Barcelona B staan nu weer met hun beide voetjes op de grond. En eigenlijk is het de ganse ploeg die in de 2de helft faalt. Hopelijk zijn ze wakker geschoten.

Denk dat ik nog nooit zoveel bullshit in één post gezien heb. Pseudo-vedetten men oor, daar had je vorig jaar mee moeten afkomen. Alsof Club Brugge beginnen zweven is :sop:

en ffs, wil iedereen REFAELOV leren schrijven in plaats van Rafaelov. Krijg er stenen kloten van, de kranten en zelfs megascore staan er ook vol van :sop:

Drew

Legacy Member
Op z'n Hebreeuws uitgesproken maakt 't weinig uit of er nu een 'e' of een 'a' staat.

St0wned

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Denk dat ik nog nooit zoveel bullshit in één post gezien heb. Pseudo-vedetten men oor, daar had je vorig jaar mee moeten afkomen. Alsof Club Brugge beginnen zweven is :sop:

Ze zijn nie beginnen zweven, ze zijn gewoon slecht beginnen spelen, veel te nonchalant. Denk dat enkele spelers de belgische competitie hebben onderschat... zeker na de 5-0 van vorige week. voetjes terug op de grond hoor!

Blackend

Legacy Member
pina zei:
idd, maar anderzijds zijn ze denk ik ook iets te fel ingegaan de 1e helft en te veel energie opgebruikt. Het omgekeerde bij STVV, 1e helft niks gedaan, 2e helft nog genoeg energie.


en mijn wenkbrauwen frontsen toch wel even bij het zien van dit, en ik die dacht dat club een jood in hun rangen had :unsure:

[youtube]laJ1_usnmlY[/youtube]

supporters :doh:

St0wned

Legacy Member
toch wel een tof filmpke :) vreugde mag toch...?
ben het ook wel niet met alle stukken eens van dat filmpje maar kom tkan der door :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
St0wned zei:
Ze zijn nie beginnen zweven, ze zijn gewoon slecht beginnen spelen, veel te nonchalant. Denk dat enkele spelers de belgische competitie hebben onderschat... zeker na de 5-0 van vorige week. voetjes terug op de grond hoor!

Je zegt net dat ze niet zweven maar wel voetjes op de grond moeten zetten?
Heel vroeg op 2-0 komen is voor een ploeg ook niet de ideale situatie. Er zijn op korte tijd twee kutgoals gevallen en dan ruikt een ploeg als STVV bloed natuurlijk. De ploeg heeft gewoon niet voor de voetballende oplossing gekozen. Hopelijk leren ze uit hun fouten. Maar zeggen dat dit uit nonchalance of vedettenstreken is, vind ik pure quatch

St0wned

Legacy Member
wel ergens zal het toch wat uit nonchalance zijn gewest, enige andere reden dat ik kan bedenken is vermoeidheid. en waarschijnlijk is het dan een combinatie van de twee. 3 goals voor, net terug van een zware verplaatsing en denken van boeken toe, wat rustiger aan doen...

Sick-Boy

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Er is maar 1 reden waarom dit nog is kunnen gebeuren.
Hoogmoed en hautain gedrag van de Club spelers.
Het begon al in de 1ste helft waar Lestienne de keeper probeert te lobben ipv gewoon droog zijn 2de goal te scoren door de bal in het hoekje te leggen.
Op bepaalde momenten waren ze als op een zaalvoetbaltraining de bal naar elkaar aan 't tikken en aan 't wandelen.
Met zo'n instelling krijg je op Staaien kletsen! :applause:

(Zeer indrukwekkende 1ste helft van Brugge by the way! Ook wel zeer indrukwekkend slechte 1ste helft van STVV)

Ik dacht dat Lestienne wou passen tot bij Refaelov op dat moment. Ik denk dat er in de tweede helft nog maar ene bij was die het niveau van de eerste helft kon behouden en dat was Vleminckx. Die maakt bijna elke bal gevaarlijk en is geen gemakkelijke tegenstander in de lucht. Ik hoop dat hij de doeltrein op gang brengt.

sharpshot

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Er is maar 1 reden waarom dit nog is kunnen gebeuren.
Hoogmoed en hautain gedrag van de Club spelers.
Het begon al in de 1ste helft waar Lestienne de keeper probeert te lobben ipv gewoon droog zijn 2de goal te scoren door de bal in het hoekje te leggen.
Op bepaalde momenten waren ze als op een zaalvoetbaltraining de bal naar elkaar aan 't tikken en aan 't wandelen.
Met zo'n instelling krijg je op Staaien kletsen! :applause:

(Zeer indrukwekkende 1ste helft van Brugge by the way! Ook wel zeer indrukwekkend slechte 1ste helft van STVV)

wat een zever

caoimhin

Legacy Member
pina zei:
idd, maar anderzijds zijn ze denk ik ook iets te fel ingegaan de 1e helft en te veel energie opgebruikt. Het omgekeerde bij STVV, 1e helft niks gedaan, 2e helft nog genoeg energie.


en mijn wenkbrauwen frontsen toch wel even bij het zien van dit, en ik die dacht dat club een jood in hun rangen had :unsure:

[youtube]laJ1_usnmlY[/youtube]

Hilarisch! :lol: :lol: :lol:

Pieter3770

Legacy Member
sharpshot zei:
wat een zever

Ahja, was nog een belangrijke reden vergeten: een zwakke keeper! Vorig jaar zwaar over het paard getild. Echt niet zo'n goeie keeper hoor! :hug:

Sick-Boy

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Je zegt net dat ze niet zweven maar wel voetjes op de grond moeten zetten?
Heel vroeg op 2-0 komen is voor een ploeg ook niet de ideale situatie. Er zijn op korte tijd twee kutgoals gevallen en dan ruikt een ploeg als STVV bloed natuurlijk. De ploeg heeft gewoon niet voor de voetballende oplossing gekozen. Hopelijk leren ze uit hun fouten. Maar zeggen dat dit uit nonchalance of vedettenstreken is, vind ik pure quatch

Ik gok toch ook eerder op nonchalance, vooral in de verdediging. Zimling die fouten begon te maken. Almeback die te laat vertrekt bij het eerste doelpunt. Ook bij het eerste doelpunt is Coosemans niet aan het opletten. Normaal gezien kan en moet hij tussen die voorzet zitten. De tweede goal had hij ook kunnen hebben, beweegt net te vroeg richting voorzet (misschien door die eerste goal), maar daar zouden veel keepers in de fout gaan. Bij de eerste vrije trap doet hij het weer heel goed, bewijst dat hij de kwaliteiten heeft en kort daarna gaat hij dom een gele kaart pakken. De laatste goal is goed getrapt, Colin zit er weer goed bij maar net buiten bereik.

St0wned

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ahja, was nog een belangrijke reden vergeten: een zwakke keeper! Vorig jaar zwaar over het paard getild. Echt niet zo'n goeie keeper hoor! :hug:


Colin heeft kwaliteit hoor. khad zelf hem liever nog een jaarke in de schaduw van verbauwhede gezien maar het bestuur zal ook wel de kwaliteit van Colin hebben gemerkt. De tweede goal moest ie hebben ja en dat is zowat de enige fout die hij heeft gemaakt

Cerv.Be

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Ahja, was nog een belangrijke reden vergeten: een zwakke keeper! Vorig jaar zwaar over het paard getild. Echt niet zo'n goeie keeper hoor! :hug:
Yeah right. Colin is een goede keeper, alleen jammer dat hij niet wat groter is.
Maar ze hadden hem misschien beter nog op de bank gehouden dit seizoen.

Niet vergeten dat het nog altijd een 'snotneus' is, hij is wel heel jong om eerste keeper te zijn bij een topclub. (Begin nu niet over Courtois, want dat is een uitzondering) Nuja we zijn pas 2 speeldagen ver, Colin heeft nog niet echt iets verkeerd gedaan. En ik vind het een fantastische kerel. Hem nu beginnen afschieten zou serieus dwaas & dom zijn. :)

Herr Doktor

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Heb je die eerste helft wel gezien? Het was alsof ze al jaren ingespeeld waren.
Daar is dus totaal geen probleem.

Het was de laksheid om blijven door te gaan op dat elan. In plaats daarvan probeerden ze de bal in de ploeg te houden maar dat lukte niet omdat ze niet bleven lopen. En stvv dus beter in de match kwam en voelde dat er iets inzat na die dolle 2 minuten waar ze 2 goals maken.

Ik heb de gehele match niet gezien, maar veronderstelde dat gewoon aan de uitslag en het feit dat een volledig nieuw elftal tijd vraagt. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan