Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Herr Doktor zei:Misschien niet slecht dat alle brugge supporters terug met hun voetjes op de grond worden gezet ^^. Dat ploegje gaat tijd nodig hebben om goed ingespeeld te worden.
en natuurlijk hebben we het weer zweten, STVV is toch echt wel ons zwarte beest 

MrBrightside zei:Toch wel raar dat Legear daar zit.. Al is de interesse van Standard er wel.
NotoriousP zei:Niet met 1 puntje, ze staan gelijk met Standard, Genk en Cercle. Eerste staan ze op doelsaldo.

psp zei:Wat een weekend, wat een weekend...
- Anderlecht dat wint en waar Lukaku zijn laatste goal maakt
- Lukaku dat naar Chelsea vertrekt.
- Nu een spectaculaire match tussen STVV en Brugge
Wat moet nen mens nog meer hebben eh
Op naar speeldag 3!


BleKKie zei:Onbegrijpelijk dat we dit nog verliezen. We tikken ze één helft volledig weg en staan verdiend 3-0 voor, dat je dan na de rust het tempo wat laat zakken is op zich vrij normaal, maar opeens krijgen ze wat kansjes en begint zowat iedereen bij Club volledig in paniek te schieten. Het enige wat ze moesten doen is gewoon terug beginnen voetballen, wat ze eigenlijk in de 2e helft niet meer gedaan hebben (geen enkele deftige kans denk ik).
iplf zei:'t Is duidelijk dat de Belgische 'topploegen' begrepen hebben dat het er nu toch nog niet toe doet. Genk begint al te roteren. Brugge heeft amper 2 goei helften gespeeld, Standard staat nog lang niet op punt en RSCA is voorlopig te plat.