Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie "vainqueur de la coupe Belgique 2010-2011" en geen bootje staanWijsheid zei:Standard heeft 'issues'. Op hun header op de site staat 'champion Play-Off 2010-2011' en een houten bootje met het logo van Anderlecht op![]()

Proim zei:Ik zie "vainqueur de la coupe Belgique 2010-2011" en geen bootje staan![]()

Het is wel redelijk belachelijk.starspike zei:Het gaat eigenlijk over hun onofficiële site. Dan kan zoiets al eerder uiteraard![]()

Blackmill zei:Al eens een volledige prognose doen ?
1 KV Mechelen (K)
2 Club Brugge
3 Anderlecht
4 AA Gent
5 SV Zulte Waregem
6 Bergen
7 Sint-Truiden
8 RC Genk
9 Standard
10 Lokeren
11 OH Leuven
12 KV Kortrijk
13 Westerlo
14 SK Lierse
15 Beerschot AC (D)
16 Cercle Brugge (D)
Kampioen Tweede Klasse: CS Visé
Promotie Tweede Klasse: KVK Tienen
Blackmill zei:Al eens een volledige prognose doen ?
1 KV Mechelen (K)
2 Club Brugge
3 Anderlecht
4 AA Gent
5 SV Zulte Waregem
6 Bergen
7 Sint-Truiden
8 RC Genk
9 Standard
10 Lokeren
11 OH Leuven
12 KV Kortrijk
13 Westerlo
14 SK Lierse
15 Beerschot AC (D)
16 Cercle Brugge (D)
Kampioen Tweede Klasse: CS Visé
Promotie Tweede Klasse: KVK Tienen
Dat is nog niet zeker, maar als dit gebeurt vermoed ik wel een zakking van mechelen (naar 6e plaats ofzo). Gorius is een belangrijke pion voor Mechelen, een soort van kapitein. Maar ik ben 99 procent zeker van volgende prognoseVedoco zei:Cercle > Mechelen
Dat is mijn prognose.
En Gorius uiteraard naar den Gantoise

