Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Diogo kan, net als Safari, ook als vleugel spelen. Jacobs experimenteert nog wat met beiden om te zien, indien Jova niet komt, wie daar uit de voeten kan. En Legear staat daar idd niet op.
NemesisBE zei:Jova is een flankspeler in een 4-3-3.
NemesisBE zei:Jova is een flankspeler in een 4-3-3.
Onder Jacobs wordt dat een 4-5------1 (op een eiland).pina zei::') NemesisBE toch, het is niet omdat hij door boloni steevast als flankspeler werd gezet, dat het een flankspeler ook is. Daarom dat hij zelf steen en been klaagde over zijn positie en dat hij liever met een tweede spits naast hem wilde spelen. Heeft zelf genoeg gezegd dat hij het beste functioneerde als 2e spits

caoimhin zei:Ik wil geen 4-3-3 op AnderlechtOnder Jacobs wordt dat een 4-5------1 (op een eiland).
NemesisBE zei:Wikipedia citeren :')
Zeker als je weet dat Jan Vertongen volgens Wikipedia bij de plaatselijke club hier is begonnen met voetballen 
Klopgeest zei:Wel lachen..Zeker als je weet dat Jan Vertongen volgens Wikipedia bij de plaatselijke club hier is begonnen met voetballen
![]()
NemesisBE zei:Ik heb hem alleszins zijn beste matchen zien spelen toen én hij én De Camargo & Dieu op't veld stonden. Jova kan zo makkelijk een flank oprollen.
Enja caoimhin, dat zal het wel worden. Goed voor de andere teams!![]()
Behalve Standard dan.starspike zei:Gelijk tegen Benfica.
Winnen tegen Lyon.
Winnen tegen Leverkusen.
Man man, we gaan die poules kapotspelen als belgskes!!!!

starspike zei:Gelijk tegen Benfica.
Winnen tegen Lyon.
Winnen tegen Leverkusen.
Man man, we gaan die poules kapotspelen als belgskes!!!!
Wijsheid zei:Halve finales EL: Anderlecht-Club Brugge en Genk -XXXX ?
Allé, dat is nu wel duidelijk eh zeg.