Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
Wat Van Wijck daar zegt is de nagel op de kop.

Donck mag echt wel eens voor de spiegel gaan staan!

SteveDotcom

Legacy Member
Brugge manman, toch maar 1 Belgische ploeg die zoiets kan hoor, wat hebben ze nu bereikt met AK buiten te gooien.. achja frustratie, proficiat voor Anderlecht wel : )

Adrei

Legacy Member
Weer in the pocket voor Anderlecht! Genieten toch die 12/12!
Ook goed dat Standard gewonnen heeft en jammer dat Brugge zijn voorsprong niet kon behouden.

Een 9/9 zat er wel dik in, maar een 7/9 is toch ook wel lekker vind ik!

sharpshot

Legacy Member
Donk raakt hem idd wel, speler valt wel veel te laat waardoor het lijkt of het enkel schwalbe is. Donk is toch veel minder laatste tijd, opteren voor Daan-Almeback volgende matchen en de kapiteinsband zou altijd voor Zimling moeten zijn.

Boromir

Legacy Member
Hoe ziekelijk goed is Vadis wel niet...
Mag wel wat speelminuten krijgen bij de upcoming matches van de RD

Morrissey

Legacy Member
Toch even benadrukken. Anderlecht is de enige, van 48 ploegen, dat met het maximum van de punten zit. Enkel Twente heeft meer doelpunten gescoord (12, terwijl Anderlecht er 11 heeft), maar Anderlecht heeft dan weer het minste doelpunten tegen (samen met Standard) en het beste doelsaldo (+10). Heerlijke tijden voor Anderlechtsupporters, het kan snel keren maar dit moment is gewoon genieten.

shiftyke

Legacy Member
SteveDotcom zei:
Brugge manman, toch maar 1 Belgische ploeg die zoiets kan hoor, wat hebben ze nu bereikt met AK buiten te gooien.. achja frustratie, proficiat voor Anderlecht wel : )

Ze hebben nog geen nieuwe trainer, hoe kan het probleem dan opgelost zijn :ironic:

Boromir

Legacy Member
Anderlecht heeft mss max van punten, maar met 2 kneusjes en een uitmatch tegen de enige concurrent waarin alles meezat.

Maak er aub geen big deal van. Volgende ronde kan elke belgisch ploeg op zn plaats gezet worden.

MrFlava-

Legacy Member
shiftyke zei:
Ze hebben nog geen nieuwe trainer, hoe kan het probleem dan opgelost zijn :ironic:

Ge gaat me nooit zeggen dat de trainer het probleem was? :D
Te veel dikke nekken in de spelerskern en het bestuur.

Weebl

Legacy Member
Proficiat Anderlecht en Standard!
Op voorhand had ik getekend voor een gelijkspel op Birmingham met dit Club. Jammer dat we het uit handen geven. Een gelijkspel was de eerlijke uitslag imo, hoewel de scheidsrechterlijke beslissingen zéker te betwisten waren :).

Slaapzacht xx

shiftyke

Legacy Member
MrFlava- zei:
Ge gaat me nooit zeggen dat de trainer het probleem was? :D
Te veel dikke nekken in de spelerskern en het bestuur.

Een trainer kan komaf maken met dikke nekken, als dat uberhaupt het probleem zou zijn.

Adrei

Legacy Member
Fireflies zei:
Toch even benadrukken. Anderlecht is de enige, van 48 ploegen, dat met het maximum van de punten zit. Enkel Twente heeft meer doelpunten gescoord (12, terwijl Anderlecht er 11 heeft), maar Anderlecht heeft dan weer het minste doelpunten tegen (samen met Standard) en het beste doelsaldo (+10). Heerlijke tijden voor Anderlechtsupporters, het kan snel keren maar dit moment is gewoon genieten.
Inderdaad, een mens mag ook is even genieten he. :D Je zou dit als Anderlecht supporter niet echt verwachten van uw eigen team als ge zag wat ze voorbije keren brachten Europees, op die ene Europese campagne van 2 seizoenen geleden tegen oa Hamburg en Atletico Madrid. Dat was vond ik toch ook wel een vrij geslaagde campagne. Dit seizoen kan wel nog eens beter worden! We zien wel na de winter he

Racing_Genk

Legacy Member
Lol @ Brugge. Mja winnen tegen Maribor en gelijkspel tegen Braga en dan zijn ze normaal ook door zeker?

Morrissey

Legacy Member
Boromir zei:
Anderlecht heeft mss max van punten, maar met 2 kneusjes en een uitmatch tegen de enige concurrent waarin alles meezat.

Maak er aub geen big deal van. Volgende ronde kan elke belgisch ploeg op zn plaats gezet worden.

Op Lok.Moskou hadden we geluk, maar alle andere matchen zijn ruim verdiend gewonnen. Een beetje geluk mag ook wel hoor, zonder die onverdiende overwinning van Club in Braga was er misschien al geen sprake meer van een 2de plaats. Geluk is ook een factor.

En kneusjes, nja. AEK was tot enkele jaren terug vaste waarde in de CL, Lok.Moskou is minstens de evenknie van Braga, en Graz schat ik dan weer hoger in dan Maribor.

Nuja, de discussie welke poule sterker is hoeft nu ook weer niet. Feit is dat we met de Belgische ploegen aan een aangename campagne bezig zijn, uw negativisme is dan ook weer onnodig.

Kiiilerke

Legacy Member
Boromir zei:
Anderlecht heeft mss max van punten, maar met 2 kneusjes en een uitmatch tegen de enige concurrent waarin alles meezat.

Maak er aub geen big deal van. Volgende ronde kan elke belgisch ploeg op zn plaats gezet worden.

Lol

SteveDotcom

Legacy Member
MrFlava- zei:
Ge gaat me nooit zeggen dat de trainer het probleem was? :D
Te veel dikke nekken in de spelerskern en het bestuur.

Inderdaad wa kan een trainer meer doen dan op de spelers inspreken, die gaat geen mirakels doen ze ..

Jepjep

Legacy Member
Klejestan weer met een mooie assist. Hij is echt opengebloeid dit seizoen.

Maxwell

Legacy Member
Haha klinkt zo dom: Anderlecht dit seizoen 20 wedstrijden gespeeld en slechts 2x verloren... Van OHL en Rupel-Boom :lol:

Muismat

Legacy Member
Boromir zei:
Anderlecht heeft mss max van punten, maar met 2 kneusjes en een uitmatch tegen de enige concurrent waarin alles meezat.

Maak er aub geen big deal van. Volgende ronde kan elke belgisch ploeg op zn plaats gezet worden.

Zitten wij hier nu posters te maken met "Anderlecht, Europa League Winner 2012" ? Nee, gewoon een mooie prestatie en als het goed was mag het ook is gezegd worden. Als ge zo gaat redeneren kunt ge nooit supporteren voor een ploeg, tenzij Barcelona dan.

Lokomotiv Moskou is nu niet bepaald een uitmatch die ge wint puur op sjans (was ook niet zo, gewoon slim uitgespeeld - ook een klasse) en die "kneusjes" zijn misschien geen Europese toppers maar er werd toch maar mooi en ruim van gewonnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan