Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SteveDotcom zei:Brugge manman, toch maar 1 Belgische ploeg die zoiets kan hoor, wat hebben ze nu bereikt met AK buiten te gooien.. achja frustratie, proficiat voor Anderlecht wel : )
shiftyke zei:Ze hebben nog geen nieuwe trainer, hoe kan het probleem dan opgelost zijn :ironic:

.MrFlava- zei:Ge gaat me nooit zeggen dat de trainer het probleem was?
Te veel dikke nekken in de spelerskern en het bestuur.
Inderdaad, een mens mag ook is even genieten he.Fireflies zei:Toch even benadrukken. Anderlecht is de enige, van 48 ploegen, dat met het maximum van de punten zit. Enkel Twente heeft meer doelpunten gescoord (12, terwijl Anderlecht er 11 heeft), maar Anderlecht heeft dan weer het minste doelpunten tegen (samen met Standard) en het beste doelsaldo (+10). Heerlijke tijden voor Anderlechtsupporters, het kan snel keren maar dit moment is gewoon genieten.
Je zou dit als Anderlecht supporter niet echt verwachten van uw eigen team als ge zag wat ze voorbije keren brachten Europees, op die ene Europese campagne van 2 seizoenen geleden tegen oa Hamburg en Atletico Madrid. Dat was vond ik toch ook wel een vrij geslaagde campagne. Dit seizoen kan wel nog eens beter worden! We zien wel na de winter heBoromir zei:Anderlecht heeft mss max van punten, maar met 2 kneusjes en een uitmatch tegen de enige concurrent waarin alles meezat.
Maak er aub geen big deal van. Volgende ronde kan elke belgisch ploeg op zn plaats gezet worden.
Boromir zei:Anderlecht heeft mss max van punten, maar met 2 kneusjes en een uitmatch tegen de enige concurrent waarin alles meezat.
Maak er aub geen big deal van. Volgende ronde kan elke belgisch ploeg op zn plaats gezet worden.
MrFlava- zei:Ge gaat me nooit zeggen dat de trainer het probleem was?
Te veel dikke nekken in de spelerskern en het bestuur.
Boromir zei:Anderlecht heeft mss max van punten, maar met 2 kneusjes en een uitmatch tegen de enige concurrent waarin alles meezat.
Maak er aub geen big deal van. Volgende ronde kan elke belgisch ploeg op zn plaats gezet worden.