Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sh@D0wBE zei:Vlemme :facepalm:
Had nooit een goed gevoel bij zijn transfer.
Liever een technische spits dan hem.![]()
sharpshot zei:door een penalty die er gene was, zucht
waffel zei:Je hebt meer kans om je carrière om zeep te helpen door bij Club te voetballen dan het een boost te geven![]()

eh?sharpshot zei:door een penalty die er gene was, zucht
waffel zei:Proficiat Anderlecht met 12/12 te behalen, toch een beetje trots om Belg te zijn![]()
TheRedDevils zei:Damn, echt jammer é. Bij winst was het zo goed als binnen.
shiftyke zei:Ik denk dat we algemeen wel tevreden kunnen zijn voor de Belgen in Europa...
shiftyke zei:Raakt Donk die kerel wel?
Zelfde met het handspel van Vlemnickx eig, was gewoon controle op de borst imo.Ja. Hij springt alleen veel later (en daarom zou ge die penalty niet moeten geven voor mij .. maar het is er wel ene)shiftyke zei:Raakt Donk die kerel wel?
waffel zei:Proficiat Anderlecht met 12/12 te behalen, toch een beetje trots om Belg te zijn![]()
