Bubba
Legacy Member
Mudi zei:Nee, ook als je de selectie nu vergelijkt met die van Chelsea en City. Ik durf zelfs te zeggen dat we dit jaar een betere selectie hebben.
Nu moet je niet vergeten dat ze al 12 punten achter de leider lopen. Ze zijn zelfs evenveel verwijderd van de leider als van degradatie. En het is niet dat ze een "moeilijkere" schema achter de rug hebben (hiermee wil ik aanduiden dat we bijna de eerste seizoenshelft rond zijn! Ze hebben idd de moeilijkste schema gehad maar er zijn nog maar 5 wedstrijden over voor de 2de seizoenshelft).
Maar van die 5 wedstrijden is Newcastle wel hun moeilijkste tegenstander, terwijl jullie nog Everton en Chelsea ontvangen en naar Man City moeten. Die 12 punten kunnen wel eens snel weg zijn.
.

.
. 