MaximumOfBass
Legacy Member
Stan_V zei:Ik volg Everton sinds 2007 en was altijd een trouwe Moyes-aanhanger (tot midden vorig jaar iig). Fuck Moyes, ik heb ze nog nooit zo lang zo goed zien spelenOok al konden we hier niet klagen bij een gelijkspel, toch echt verrast over het positieve spel dat wordt gebracht. Afwachten wat het zaterdag tegen Arsenal gaat worden...
Moyes doet het niet slecht in Manchester, maar heeft gewoon teveel zijn favorietjes. Als Fellaini niet draait moet die er gewoon af, simpel.
Ook al konden we hier niet klagen bij een gelijkspel, toch echt verrast over het positieve spel dat wordt gebracht. Afwachten wat het zaterdag tegen Arsenal gaat worden...


