Jonas89
Legacy Member
Alcoholic Punk zei:Bwa zo geweldig was het niet vond ik.
Onze away support was echt dat niet gisteren, al veel beter en luider geweten. En palace zelf sjah een paar tieners met nen onnozelen trommel die pas in actie schoten toen ze voorkwamen en bij de minste reactie die ze kregen van ons terug in hun schulp kropen.
Vond het anders tof, eens iets anders met een trommel in de PL




