Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BeeLz

Legacy Member
TrickY. zei:
Agreed.

De Bruyne zit terecht op de bank/tribune. Valt mourinho niets te verwijten. De kansen die hij nu zal krijgen moet hij maar grijpen.

Ik zal niet ontkennen dat De Bruyne terecht geen starter is maar Mourinho zijn selecties zijn toch echt wel vaak te twijfelachtig geweest. Zowel Lampard als Ramires vind ik echt niet goed bezig dit seizoen en spelen quasi alles, en het ergste van al is nog dat hij Ramires op de flank gaat zetten als Mikel ook speelt.
Oscar speelt een redelijk goed seizoen voorlopig maar zo veel rendement heeft hij toch niet als nr 10, scoort wat goals maar heeft amper assists en creeërt weinig kansen voor een 10. Zijn sterkte is zijn infiltratie maar dan kan die even goed als double pivot spelen.
Moest Chelsea niet zo goed zijn in set pieces zou het er momenteel toch slechter uit zien denk ik, en alhoewel dat natuurlijk een integraal deel van voetbal is, is dat niet echt Mourinho zijn verdienste vind ik. Want dat was de vorige seizoenen ook het geval.

mtm

Legacy Member
BuBbA zei:
Wat houd u tegen om hier zelf "over voetbal te praten"? Zagers zoals mtm komen hier wel zeuren dat het over Belgen of over Chelsea gaat maar voor de rest hebben ze het blijkbaar niet in hun om dan zelf iets "over voetbal" te plaatsen.

Maar ocharme toch, Benneke. Als ik iets te zeggen heb, zal ik dat wel doen. Of hoeveel keer heb ik hier al paginalange discussies gevoerd waarbij Jan en alleman het dan op zijn heupen krijgt? Neemt niet weg dat zever over spelers die in de tribune zitten of in de spits lopen van een andere club en toch uitlatingen moeten doen over een andere club/coach echt nieuwswaarde nihil hebben.


Verklaar me liever hoe het komt dat ge met de beste coach ter wereld zo enorm matig voetbal brengt. Want gij, als kritische supporter, zijt toch nooit tevreden met resultaten alleen. Want als het dat was, mocht Benitez zeker blijven.

Bubba

Legacy Member
mtm zei:
Maar ocharme toch, Benneke. Als ik iets te zeggen heb, zal ik dat wel doen. Of hoeveel keer heb ik hier al paginalange discussies gevoerd waarbij Jan en alleman het dan op zijn heupen krijgt? Neemt niet weg dat zever over spelers die in de tribune zitten of in de spits lopen van een andere club en toch uitlatingen moeten doen over een andere club/coach echt nieuwswaarde nihil hebben.

Dat het, volgens u, zever is met weinig nieuwswaarde is toch niet relevant? Blijkbaar zijn er personen hier die het geen zever vinden en er graag over praten / discussiëren. Heb jij daar last van? Belet dat u om zelf "interessante" berichten te plaatsen?

mtm

Legacy Member
Awel, het is toch duidelijk wat mij stoort. Ik maak een post waarin ik enerzijds duidelijk maak waarom ik 'zaag', en anderzijds aan u vraag om iets inhoudelijk over voetbal te verklaren. Niettemin voelt ge u enkel genoodzaakt om op dat eerste te reageren, en dat tweede laat ge schoon weg. En dat is heus niet de eerste keer.


Bij mijn weten hebt ge ook nauwelijks iets te vertellen over andere teams. Enkel de zooi in verband met Chelsea. Tenzij Suarez weer iets verkeerd doet, dan worden we plots wakker.

Bubba

Legacy Member
mtm zei:
Awel, het is toch duidelijk wat mij stoort. Ik maak een post waarin ik enerzijds duidelijk maak waarom ik 'zaag', en anderzijds aan u vraag om iets inhoudelijk over voetbal te verklaren. Niettemin voelt ge u enkel genoodzaakt om op dat eerste te reageren, en dat tweede laat ge schoon weg. En dat is heus niet de eerste keer.


Bij mijn weten hebt ge ook nauwelijks iets te vertellen over andere teams. Enkel de zooi in verband met Chelsea. Tenzij Suarez weer iets verkeerd doet, dan worden we plots wakker.

Natuurlijk niet, beste mtm, ik hou het namelijk graag bij gezever en feiten met weinig nieuwswaarde.

MaximumOfBass

Legacy Member
Ik hoop dat Van Persie vanavond terug kan meedoen en dat Cleverley ver naar achter op de bank blijft na zijn zwakke prestatie's de laatste weken.

sharpshot

Legacy Member
Mau5 zei:
Lukaku 2e (!) in de verkiezing van Golden Boy. Slaat toch echt alles :lol:

Best dat hij niet gewonnen heeft, als je dat lijstje ziet. Zou toch wat verbleken ertussen!

s.i.m.o.n

Legacy Member
#Arsenal team to play Hull City: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Ozil, Bendtner

Net wanneer ik dacht dat Bendtner zijn verhaal uit was, staat hij in de basis. Classic Wenger.

s.i.m.o.n

Legacy Member
#Arsenal team to play Hull City: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Ozil, Bendtner

Net wanneer ik dacht dat Bendtner zijn verhaal uit was, staat hij in de basis. Classic Wenger.

Stan_V

Legacy Member
Benteke ook naar de bank na 7 matchen zonder doelpunt. Kompany speelt weer, en Dzeko ipv Negredo (daar gaat mijn FPL kapitein)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jonas89 zei:
Schitterende sfeer daar in Crystal Palace

Bwa zo geweldig was het niet vond ik.
Onze away support was echt dat niet gisteren, al veel beter en luider geweten. En palace zelf sjah een paar tieners met nen onnozelen trommel die pas in actie schoten toen ze voorkwamen en bij de minste reactie die ze kregen van ons terug in hun schulp kropen.

Kortom sfeer was evenredig de match, zwak.
Allardyce mag zijn boelke pakken ze. Als je tegen begot een ploeg als Palace zo achteruit kruipt en de angsthaas afgeeft amai.
Dan nog Diamé op de flank, wtf. Is een verdedigende middenvelder pur sang. Laat dan Cole of Jarvis starten maar nee.
En dan constant bal naar de flink voor een kutvoorzet. Palace wist het perfect op te vangen door WH te laten doen want je wist constant wat ze gaan doen.
Dit WH is rijp voor de championship.

Shakez

Legacy Member
s.i.m.o.n zei:
#Arsenal team to play Hull City: Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Flamini, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Ozil, Bendtner

Net wanneer ik dacht dat Bendtner zijn verhaal uit was, staat hij in de basis. Classic Wenger.

:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan