BeeLz
Legacy Member
TrickY. zei:Agreed.
De Bruyne zit terecht op de bank/tribune. Valt mourinho niets te verwijten. De kansen die hij nu zal krijgen moet hij maar grijpen.
Ik zal niet ontkennen dat De Bruyne terecht geen starter is maar Mourinho zijn selecties zijn toch echt wel vaak te twijfelachtig geweest. Zowel Lampard als Ramires vind ik echt niet goed bezig dit seizoen en spelen quasi alles, en het ergste van al is nog dat hij Ramires op de flank gaat zetten als Mikel ook speelt.
Oscar speelt een redelijk goed seizoen voorlopig maar zo veel rendement heeft hij toch niet als nr 10, scoort wat goals maar heeft amper assists en creeërt weinig kansen voor een 10. Zijn sterkte is zijn infiltratie maar dan kan die even goed als double pivot spelen.
Moest Chelsea niet zo goed zijn in set pieces zou het er momenteel toch slechter uit zien denk ik, en alhoewel dat natuurlijk een integraal deel van voetbal is, is dat niet echt Mourinho zijn verdienste vind ik. Want dat was de vorige seizoenen ook het geval.
ad: