Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheRedDevils

Legacy Member
Jonas89 zei:
Mirallas kan nu niet blijven zweven in de lucht na die tackle van Suarez op hem, als je al zulke dingen begint te zien.... Moet ergens neerkomen, toevallig op de rug van Suarez

Het is inderdaad overduidelijk dat Gavin iets tegen hem heeft :D Kon Suarez moeilijk ontwijken bij die tackle.(gif gezien op twitter) Moest natuurlijk wel altijd rood gekregen hebben bij die eerdere fout!

Jonas89

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Het is inderdaad overduidelijk dat Gavin iets tegen hem heeft :D Kon Suarez moeilijk ontwijken bij die tackle.(gif gezien op twitter) Moest natuurlijk wel altijd rood gekregen hebben bij die eerdere fout!

Ja, idd was wel rode kaart.

TheRedDevils

Legacy Member
823515944.gif
Hij lijkt er over te willen springen, als hij gewoon omhoog springt landt hij waarschijnlijk op de ribben van Suarez.. Of is het toch met opzet? Zou het ook wel eens in volle snelheid willen zien met meer overzicht.

Jepjep

Legacy Member
Nu snap ik waarom ze hem de special one noemen.

BZxq2OiIcAAXhlA.jpg:large



Suarez topscorer ondanks dat hij de eerste 5 wedstrijden heeft gemist. Ongelofelijk eigenlijk.

Radbraker

Legacy Member
Leuke Merseyside derby. Aanval vs aanval en verdedigen was maar bijzaak.
Al een geluk dat Mignolet nog een paar ballen pakte.

En wat een belachelijke rode kaart daar voor Brown van Sunderland.

Kenneke10

Legacy Member
Gavin zei:
Dat mag dan de eerste fase zijn waarbij ze een onterechte gele kaart omtoveren in een schorsing. En verdubbel die schorsing maar ineens want even later trapte hij ook duidelijk na op Suarez bij die correcte tackle. Als ge het na één keer nog niet begrepen hebt, dan moogt ge gerust een speeldag of vijf frikandellen in de tribune gaan bakken.

Zo een debiel die kadee, ge kunt er zeker van zijn dat die ons zoiets ook op het WK gaat flikken.

Voor een keer ben ik het helemaal eens met u ;)

Re@V0r

Legacy Member
lol... als je dat al als natrappen gaat aanzien :wtf:
waar moet Mirallas naartoe misschien bij die tackle van Suarez? als hij blijft staan, mogen ze hem afvoeren... en als hij springt moet hij uiteindelijk wel neerkomen volgens de wet van de zwaartekracht

Wilcao

Legacy Member
Zalig van Lukaku om in deze match 2X te scoren. Zijn gemiste kansen waren dan ook te danken aan een sterke Mignolet, al was die counter wel echt slordig uitgespeeld van hem. Mirallas mag dan inderdaad gestraft worden door die nieuwe regel. Een paar wedstrijden zijn wel op zijn plaats.

Everton blijft toch een zalige club
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan