Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
Lukaku effkes een aardbeving veroorzaken omdat hij de bal niet kreeg van Delofeu.

Leuke match.

Romelus

Legacy Member
Leuke wedstrijd, onverdiend punt voor Liverpool. Ik vond ze vrij zwak, maar wel dodelijk efficiënt.

mtm

Legacy Member
Vooral een spannende match omdat beide ploegen geen zak konden verdedigen.


Tevreden met een punt. Er zat waarschijnlijk meer in want als Joe Allen die bal binnen pist, is het 1-3 en konden we op de counter gevaarlijk zijn. Schaamtelijk verdedigd op Lukaku, net zoals vorig seizoen tegen West Brom. Zet volgende keer Sakho daar maar tegen, dan zal het gedaan zijn met op kracht te winnen. Want verder vond ik Lukaku toch maar sucken: drieduizend kansen krijgen, nonchalant counters doen mislukken en de eerste goal op zijn kap.

J.Brown

Legacy Member
wat een flater van de keeper bij SH :D. Wat een kalf zeg, trap die bal gewoon naar buiten.

Gavin

Legacy Member
scel zei:
http://i.minus.com/if2f59xJhDtD2.gif
Dat mag dan de eerste fase zijn waarbij ze een onterechte gele kaart omtoveren in een schorsing. En verdubbel die schorsing maar ineens want even later trapte hij ook duidelijk na op Suarez bij die correcte tackle. Als ge het na één keer nog niet begrepen hebt, dan moogt ge gerust een speeldag of vijf frikandellen in de tribune gaan bakken.

Zo een debiel die kadee, ge kunt er zeker van zijn dat die ons zoiets ook op het WK gaat flikken.

Jonas89

Legacy Member
Gavin zei:
Dat mag dan de eerste fase zijn waarbij ze een onterechte gele kaart omtoveren in een schorsing. En verdubbel die schorsing maar ineens want even later trapte hij ook duidelijk na op Suarez bij die correcte tackle. Als ge het na één keer nog niet begrepen hebt, dan moogt ge gerust een speeldag of vijf frikandellen in de tribune gaan bakken.

Zo een debiel die kadee, ge kunt er zeker van zijn dat die ons zoiets ook op het WK gaat flikken.

Mirallas kan nu niet blijven zweven in de lucht na die tackle van Suarez op hem, als je al zulke dingen begint te zien.... Moet ergens neerkomen, toevallig op de rug van Suarez

Jepjep

Legacy Member
Van alle flankaanvallers die Mourinho ter beschikking heeft, gaat hij Ramires op rechtsbuiten zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan