Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ShRule zei:Wat benteke hier allemaal doet! Beest! Zet heitinga in de wind met gemak.
Pols zei:Dat doet, met alle respect, Bobke Peeters in zijn betere dagen ook. Die Heitinga, wat een schande voor elke ploeg in de PL. Erbarmelijke speler.
TheRedDevils zei:Ramires komt goed weg.
TheRedDevils zei:Gutierrez! Mooi doelpunt van Newcastle.
Scr1fle zei:Benteke is blijkbaar zot bezig in Engeland, en zeggen dat ik hem vroeger de grootste prutser vond.![]()
ShRule zei:Nu ook niet overdrijven he. Benteke heeft een sublieme balaanname, controle, technische bagage en fysiek. Doet het gwn goed. Heitinga zwak maar is normaak ng een degelijke speler.
mtm zei:Neen.
ShRule zei:Dus benteke is niet goed? Heitinga is zwak? Wtf
En ja heitinga os zwak nu maar blijft niets onderdoen van benteke zn kwaliteiten...sommige zijn hier echt zuur..
valt mij op de laatste tijd ( niet slecht bedoeld )ShRule zei:Dus benteke is niet goed? Heitinga is zwak? Wtf
En ja heitinga os zwak nu maar blijft niets onderdoen van benteke zn kwaliteiten...sommige zijn hier echt zuur..