Archief - Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romelus

Legacy Member
Leuke wedstrijd tussen Arsenal en Liverpool, heb er best van kunnen genieten. De Gunners verdienden duidelijk de zege, maar Reina was geweldig deze avond. Liverpool vooral in het middenveld te zwak imo.

Mudi

Legacy Member
Rare wedstrijd!

Onze verdediging was een grote grap. Vooral Mertesacker is nog een schim van wat hij was! Szczesny is een tikkende bom. Santos is een nog grotere grap en Sagna kan niet meer voetballen!

En de 2 doelpunten van Liverpool was meer met pech/geluk te maken dan met kwaliteiten. Eigenlijk heeft Liverpool bijna helemaal geen gespeelde kansen gecreëerd. Alle kansen waren door fouten van onze verdedigers.

En dan heb je het middenveld en aanval. Die zie je dan voor 1 helft niet en wanneer het moet, begint men te voetballen. Giroud vond ik sterk ondanks zijn gemiste kans. Podolski mag soms met zijn rechter eens schieten en Walcott was super. Wilshere en Cazorla zijn klasse al presteert Cazorla wat ondermaats de laatste tijd.

Echt tevreden ben ik niet met dees gelijkspel. Liverpool was niet sterk genoeg en we creëerden genoeg kansen om de wedstrijd te winnen, maar met zo'n verdediging verdien je gewoon niet beter. Toch wel nog geluk gehad dat Spurs ook gelijk speelden. 4 punten achterstand met City, Chelsea en Liverpool gespeeld te hebben, kan ik mee leven.

mtm zei:
Tevreden met het puntje. Strijd gezien maar voor het grootste deel van de wedstrijd toch onder gelegen.

Wilshere was enorm sterk!

Zei het al een week of 2 geleden (en iedereen bestormde mij). Wilshere speelt al vanaf december al beter dan Cazorla en is gemakkelijk ons beste speler. Hoe gemakkelijk hij die bal kan opdrijven. Onze aanval (Giroud-Podolski-Walcott-Cazorla-Wilshere) is een van de beste in de competitie. Het is dat onze back 6 gewoon rampzalig is.

Jepjep

Legacy Member
Mudi, zeg je niet juist altijd dat Walcott en Giroud niet goed genoeg zijn? :p Vooral over Walcott ben je toch altijd kriitisch? Alle, als jij het bent, kan dat ik me vergis.

Mudi

Legacy Member
jeperdejep zei:
Mudi, zeg je niet juist altijd dat Walcott en Giroud niet goed genoeg zijn? :p Vooral over Walcott ben je toch altijd kriitisch? Alle, als jij het bent, kan dat ik me vergis.

Niet genoeg kwaliteiten =/= slecht spelen!

Ik moet ook consistent blijven hé. Als Walcott en Giroud een goede wedstrijd spelen, dan kan ik dat moeilijk ontkennen. Walcott heeft vandaag Johnson het zeer zwaar gemaakt op die rechterflank (ook mede dankzij Suarez die niet kwam mee verdedigen). Hij heeft een schitterend doelpunt gescoord en heeft ook enkele kansen gecreëerd waar hij ene keer mocht afleggen i.p.v. zelf te proberen.
Maar Walcott speelt al enkele weken goed op de flank. Alleen moeten we hem niet als een diepe spits gaan gebruiken (waar ik hem liever niet zie).
Giroud was vandaag sterk. Een goede aanspeelpunt voor Wilshere, Cazorla, Podolski en Walcott. Ook scoorde hij en gaf een assist. Hij heeft al 5 doelpunten gescoord de afgelopen 3 wedstrijden. Ik denk dat hij stilaan zijn vertrouwen wint en nog nuttig kan zijn voor Arsenal.

Rubmifer

Legacy Member
Chelsea is echt een grote grap aan het worden. Zonde dat Hazard voor dat team heeft gekozen. Ik zag hem echt de pannen van het dak spelen bij United. Jammer.

ShRule

Legacy Member
Mirallas speelde! Wilmotd dacht vandaag nog dattie steeds geblesseerd was :p

mtm

Legacy Member
Mudi zei:
Niet genoeg kwaliteiten =/= slecht spelen!

Ik moet ook consistent blijven hé. Als Walcott en Giroud een goede wedstrijd spelen, dan kan ik dat moeilijk ontkennen. Walcott heeft vandaag Johnson het zeer zwaar gemaakt op die rechterflank (ook mede dankzij Suarez die niet kwam mee verdedigen).

Wat? Dat is het diepste dat Suarez al gespeeld heeft voor Liverpool. Die verdedigde wel terug.

Walcott is gewoon een speler die moeilijk houdbaar is als ie een goede dag heeft. Die dagen zijn helaas schaars voor het talent dat hij heeft. Veel betere backs dan Johnson lopen er niet rond in de Premier League. Maar het feit blijft gewoon dat ie minder effectief is als hij op links en tegen zijn voet in moet verdedigen. Johnson heeft ook genoeg snelheid, dus het kan niet dat Walcott hem er de hele wedstrijd meters afloopt. Dat heeft ook een deel te maken met de instelling tegen zo'n speler.

Hekje#

Legacy Member
Lol, had het niet meer gevolgd aangezien Chelsea later dan Spurs speelde, maar da is nog 2-2 geworden? Wa zijn ze in Chelsea bezig? :D

bardok--

Legacy Member
Hekje# zei:
Lol, had het niet meer gevolgd aangezien Chelsea later dan Spurs speelde, maar da is nog 2-2 geworden? Wa zijn ze in Chelsea bezig? :D

5ltNUkC.png

:unsure:

Stan_V

Legacy Member
BBC:

The FA independent panel have decided not to increase Eden Hazard's three-match ban, following the incident between him and the Swansea ball boy.

Common sense has prevailed...

|steven|

Legacy Member
Arsenal - Liverpool vond ik 1 van de leukste wedstrijden van het seizoen, het ging goed op en af.
Maar Arsenal alwéér verdedigend enorm zwak. Zoals wekelijks zitten we hier dezelfde constataties te maken, maar toch weer wekelijks zijn het dezelfde "krabbers" die op het veld staan. Beide doelpunten van Liverpool zijn gewoonweg schandalig slecht "verdedigd" door Arsenal. En aanvallend creëren we wel een hoop kansen, maar we zijn o zo weinig efficiënt.

Arsenal had kunnen winnen, op basis van het aantal gecreëerde kansen. Maar Liverpool was er ook een aantal keer dichtbij. Met een gelijkspeld kan ik, gezien de wedstrijd, al bij al nog leven. Toch wel jammer dat Wenger de middelen heeft (als we de media mogen geloven) en toch niet ingrijpt naar versterking. Top 4? Ik zie ons dat echt niet halen.

Radbraker

Legacy Member
Vermaelen's dagen als "Arsenal player of the month" lijken nu ook zo goed als voorbij. En dat allemaal sinds zijn blessure van een tijdje terug, jammer.

mtm

Legacy Member
Giroud vind ik nog steeds niet de spits waar Arsenal zijn aanval rond moet bouwen, maar uiteindelijk is die transfer beter uitgedraaid dan (bijna) iedereen gedacht had, inclusief Arsenalfans denk ik.

Nog steeds te lomp in zijn balbehandeling vind ik, die tweede had hij echt wel moeten maken gisteren op voorzet van Podolski. En het past niet echt bij Arsenal dat ze ballen naar zo'n spits zijn hoofd gooien, die ze dan moet verlengen. Maar verder verdient hij wel wat erkenning voor zijn recente prestaties.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Giroud is zeker niet slecht bezig.
En laat ons eerlijk zijn het is geen makkelijke taak ook dat hij heeft.
Spits bij een min of meer zwalpend Arsenal (druk van de supporters om eindelijk nog eens deftig mee te doen voor een prijs) en het feit dat je iemand als Van Persie (die toch een top spits is) moet vervangen.

Daardoor worden foutjes en mindere acties ook sneller uitvergroot.

En is iets waar ik me zelf ook wel eens schuldig aan maak als het over West Ham gaat.

Rivfader

Legacy Member
QPR - Norwich is een leuke wedstrijd met veel gevaar langs beide kanten. Taarabt is echt goed bezig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan