Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilcao zei:En die thuiswedstrijden dan?
Rubmifer zei:Ga jammer genoeg niet kunnen kijken, maar ik hoop op Barcelona voor vanavond. Gewoon al zodat onze belgische nummer 1 volgend seizoen rechtstreeks door kan stoten naar de CL.![]()


Gavin zei:Afhankelijk van de kwalificatie of niet: geniale tacticus of epische flater om zo een hoeksteen uit de ploeg te laten.

S.conceiçao7 zei:

J.Brown zei:ik vrees terug een zeikgoal van Chelsea

S.conceiçao7 zei:dan moet barca maar 3 "super"goals maken hé, met hun "super"sterren , als die toch zo "super" zijn![]()

Fella zei:Ik hoop dat Chelsea door gaat, maar volgens mij gaat het Barcelona zijn :/.