Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Monoslay

Legacy Member
fcberke zei:
nu overdrijf je want in muurke-shot kan de muur niet winnen.
Blijkbaar wel. :)
Ik hoop gewoon op een leuke pot voetbal, maar tegen Chelsea zie ik dat niet gebeuren.
En wat gaat Chelsea in een eventuele finale doen, ook een muur optrekken tegen Real/Bayern? Ik vind dat echt een schande, maar dat is gewoon mijn mening. Ik heb helemaal niets tegen die ploeg, maar het voetbal dat ze tegen Barça spelen: bah.

Roedi

Legacy Member
Oh man ma goed da ik hier kijk, was bijna vergeten dat het vanavond Barcelona - Chelsea is :D Btw snap niet waarom iedereen tegen de speelstijl van chelsea is, als ge wilt winnen van een ploeg als barca moet ge zo spelen. En het gaat om veel geld voor bijde teams dusja.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Chelsea moet vandaag counteren en ééntje scoren. Dan alles compleet dichtzetten. Focus moet sowieso verdedigend zijn! En ze moeten door want kheb er geld op ingezet! Ze hebben mij al geld verdiend met een thuisoverwinning, nu nog de finale halen! Ze stonden tegen 3,2x ofzo genoteerd toen ik die bet maakte, dus dat levert me de volle 6-7 euro op!!!

Wilcao

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Chelsea moet vandaag counteren en ééntje scoren. Dan alles compleet dichtzetten. Focus moet sowieso verdedigend zijn! En ze moeten door want kheb er geld op ingezet! Ze hebben mij al geld verdiend met een thuisoverwinning, nu nog de finale halen! Ze stonden tegen 3,2x ofzo genoteerd toen ik die bet maakte, dus dat levert me de volle 6-7 euro op!!!

Voor die 6-7 euro zie ik ze liever eruit. Al is het maar dat we de kampioen rechtstreeks naar de CL kunnen sturen volgend jaar.

Rivfader

Legacy Member
Als Barcelona snel kan scoren zie ik ze de wedstrijd nog wel winnen. Hoe langer ze er met wachten hoe meer kans Chelsea heeft om er één op de counter te maken.

Terwijl gebeurt dit en wordt het nog een spannende wedstrijd oftewel wordt het echt doodsaai met Barcelona die door de blauwe muur probeert te breken voor 90 minuten.

Jonas89

Legacy Member
Wilcao zei:
Voor die 6-7 euro zie ik ze liever eruit. Al is het maar dat we de kampioen rechtstreeks naar de CL kunnen sturen volgend jaar.

om dan die in de eerste ronde eruit te liggen :rofl:

maar soit, ben mij al aan het voorbereiden op de afstraffing, mijn prono 3-0

Gavin

Legacy Member
Vedeco zei:
Ik wil Barça wel eens onder druk zien presteren met de nederlagen in Chelsea en tegen Real in hun achterhoofd. Ik heb nooit een goed zicht gehad op hun mentale capaciteiten. Daarom had ik graag zo'n scenario gezien.
Ik denk dat ze nu toch al wel een deel watertjes doorzwommen hebben die tonen hoe sterk ze op dat vlak zijn ...


Verder blijft het straf hoe iedereen ervan uitgaat dat die goal van Barcelona zomaar zal vallen.

Bart Religion

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Chelsea moet vandaag counteren en ééntje scoren. Dan alles compleet dichtzetten. Focus moet sowieso verdedigend zijn! En ze moeten door want kheb er geld op ingezet! Ze hebben mij al geld verdiend met een thuisoverwinning, nu nog de finale halen! Ze stonden tegen 3,2x ofzo genoteerd toen ik die bet maakte, dus dat levert me de volle 6-7 euro op!!!

Waar heb je gespeeld?

Wilcao

Legacy Member
Jonas89 zei:
om dan die in de eerste ronde eruit te liggen :rofl:

maar soit, ben mij al aan het voorbereiden op de afstraffing, mijn prono 3-0

Eerste ronde eruit of niet, dat boeit toch niet? Het gaat ook om het geld wat binnen komt.

mp4me

Legacy Member
Gavin zei:
Verder blijft het starf hoe iedereen ervan uitgaat dat die goal van Barcelona zomaar zal vallen.

Echt he, barca heeft het altijd moeilijk tegen zo'n ploegen. Om er dan nog eens 3 te gaan maken :oink:

Clouds&Cereals

Legacy Member
Veel hangt af van het eerste kwartier, als Chelsea dat goed kan overleven geef ik ze wel een kans :D

Rubmifer

Legacy Member
Ga jammer genoeg niet kunnen kijken, maar ik hoop op Barcelona voor vanavond. Gewoon al zodat onze belgische nummer 1 volgend seizoen rechtstreeks door kan stoten naar de CL. :p

Bluto

Legacy Member
Wilcao zei:
Eerste ronde eruit of niet, dat boeit toch niet? Het gaat ook om het geld wat binnen komt.

Bwa, ik vond de prestatie van Genk dit seizoen toch af en toe redelijk beschamend.

Bart Religion

Legacy Member
mp4me zei:
Echt he, barca heeft het altijd moeilijk tegen zo'n ploegen. Om er dan nog eens 3 te gaan maken :oink:

't Had op Chelsea wel gemakkelijk 0-5 kunnen zijn. Gaan ze wel wat scherper moeten zijn nu.

NemesisBE

Legacy Member
Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Cole; Meireles, Mikel, Lampard; Ramires, Drogba, Mata
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan