Paddez
Legacy Member
Wegens financiële redenen wordt de 318is die ik van mijn vader 'huur' tot mijn grote spijt vervangen door een VW Caddy. Dit betekent dat de BMW verkocht wordt.
De wagen is in redelijke staat; met de motor enzo is alles in orde. Er zitten een paar lichte krassen op de wagen en hier en daar zijn er een paar kleine roestplekjes te vinden, ook het slot van de koffer is niet meer in orde. Zo zijn er aan het uiterlijk nog een paar kleine mankementjes. Technisch is de wagen echter zoals reeds eerder gezegd behoorlijk goed in orde. De auto is NIET gekeurd, dit moet binnenkort gebeuren!
Verdere specificaties:
Kleur: wit
PK: 136
Cilinderinhoud: 1796 cm³
Aantal cilinders: 4
Aantal versnellingen: 5
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal deuren: 2
Gewicht: 1125 kg
Acceleratie 0-100km/h: 9.9 s
Topsnelheid: 205 km/h
Kilometerstand: +- 190.000
(Kleur voorlichten: GEEL!
)
Een paar niet per sé voordehandliggende opties heeft de wagen wel: Elektrische ruiten, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, Servostuur, CD-speler, ...
Een paar voordehandliggende opties heeft de wagen niet: achterruitenwisser, achterruitverwarming, mistlampen, ...
De liefhebbers kennen deze wagen omdat het een aangepaste 3 serie is met een onderstel dat gebaseerd is op dat van de M3. Ook de prestaties zijn erg degelijk voor een relatief oude en kleine wagen. Ik heb er al een hoop plezier mee gehad in ieder geval.
Deze mag weg voor weinig geld. Doe dus een bod maar maak het niet té bont.
Foto's volgen morgen.
EDIT: nog vergeten te vermelden; wordt ook evrkocht via mijn garagist, moest hij een koper vinden laat ik dat hier weten.
EDIT: Foto's
Bechadigde velg rechtsachter.
Kras aan de rechterzijde
Roestplekjes
Auto is wel zowel vanbinnen als vanbuiten een tijdje niet schoongemaakt op de foto's.
Wie raadt waar deze foto's genomen werden krijgt een zak koekjes.
De wagen is in redelijke staat; met de motor enzo is alles in orde. Er zitten een paar lichte krassen op de wagen en hier en daar zijn er een paar kleine roestplekjes te vinden, ook het slot van de koffer is niet meer in orde. Zo zijn er aan het uiterlijk nog een paar kleine mankementjes. Technisch is de wagen echter zoals reeds eerder gezegd behoorlijk goed in orde. De auto is NIET gekeurd, dit moet binnenkort gebeuren!
Verdere specificaties:
Kleur: wit
PK: 136
Cilinderinhoud: 1796 cm³
Aantal cilinders: 4
Aantal versnellingen: 5
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal deuren: 2
Gewicht: 1125 kg
Acceleratie 0-100km/h: 9.9 s
Topsnelheid: 205 km/h
Kilometerstand: +- 190.000
(Kleur voorlichten: GEEL!
)Een paar niet per sé voordehandliggende opties heeft de wagen wel: Elektrische ruiten, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, Servostuur, CD-speler, ...
Een paar voordehandliggende opties heeft de wagen niet: achterruitenwisser, achterruitverwarming, mistlampen, ...
De liefhebbers kennen deze wagen omdat het een aangepaste 3 serie is met een onderstel dat gebaseerd is op dat van de M3. Ook de prestaties zijn erg degelijk voor een relatief oude en kleine wagen. Ik heb er al een hoop plezier mee gehad in ieder geval.
Deze mag weg voor weinig geld. Doe dus een bod maar maak het niet té bont.
Foto's volgen morgen.
EDIT: nog vergeten te vermelden; wordt ook evrkocht via mijn garagist, moest hij een koper vinden laat ik dat hier weten.
EDIT: Foto's
Bechadigde velg rechtsachter.
Kras aan de rechterzijde
Roestplekjes
Auto is wel zowel vanbinnen als vanbuiten een tijdje niet schoongemaakt op de foto's.
Wie raadt waar deze foto's genomen werden krijgt een zak koekjes.
