Archief - [TK] BMW 318is 1990

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Paddez

Legacy Member
Wegens financiële redenen wordt de 318is die ik van mijn vader 'huur' tot mijn grote spijt vervangen door een VW Caddy. Dit betekent dat de BMW verkocht wordt.

De wagen is in redelijke staat; met de motor enzo is alles in orde. Er zitten een paar lichte krassen op de wagen en hier en daar zijn er een paar kleine roestplekjes te vinden, ook het slot van de koffer is niet meer in orde. Zo zijn er aan het uiterlijk nog een paar kleine mankementjes. Technisch is de wagen echter zoals reeds eerder gezegd behoorlijk goed in orde. De auto is NIET gekeurd, dit moet binnenkort gebeuren!

Verdere specificaties:

Kleur: wit
PK: 136
Cilinderinhoud: 1796 cm³
Aantal cilinders: 4
Aantal versnellingen: 5
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal deuren: 2
Gewicht: 1125 kg
Acceleratie 0-100km/h: 9.9 s
Topsnelheid: 205 km/h
Kilometerstand: +- 190.000
(Kleur voorlichten: GEEL! ;) )

Een paar niet per sé voordehandliggende opties heeft de wagen wel: Elektrische ruiten, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, Servostuur, CD-speler, ...
Een paar voordehandliggende opties heeft de wagen niet: achterruitenwisser, achterruitverwarming, mistlampen, ...

De liefhebbers kennen deze wagen omdat het een aangepaste 3 serie is met een onderstel dat gebaseerd is op dat van de M3. Ook de prestaties zijn erg degelijk voor een relatief oude en kleine wagen. Ik heb er al een hoop plezier mee gehad in ieder geval.

Deze mag weg voor weinig geld. Doe dus een bod maar maak het niet té bont.

Foto's volgen morgen.

EDIT: nog vergeten te vermelden; wordt ook evrkocht via mijn garagist, moest hij een koper vinden laat ik dat hier weten.

EDIT: Foto's

S5002009.jpg


S5002010.jpg


S5002011.jpg

Bechadigde velg rechtsachter.

S5002012.jpg

Kras aan de rechterzijde

S5002013.jpg


S5002014.jpg


S5002015.jpg

Roestplekjes

S5002016.jpg


S5002017.jpg


S5002018.jpg


S5002019.jpg


S5002020.jpg


S5002021.jpg


Auto is wel zowel vanbinnen als vanbuiten een tijdje niet schoongemaakt op de foto's.
Wie raadt waar deze foto's genomen werden krijgt een zak koekjes.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Saba zei:

Van 1990 is sowiso E30 want de 318is maakte ze in E36 pas vanaf 92 (heb zel eentje gehad). En trouwens de spurt naar 100 is voor de E36 10.2 als ik me niet vergis...

Paddez

Legacy Member
Mensen, ON-TOPIC aub! Foto's worden straks toegevoegd. Dit stond ook in de orginele post te lezen.

Gelieve uw replies te beperken tot zinnige vragen en/of opmerkingen (= Saba's & NoizeSuppressor's posts) of boden.

EDIT: Met dank aan de mod die deze thread opkuiste. Foto's werden toegevoegd.

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Sorry maar denk dat dit on-topic is:

Foto's zijn gemaakt in Leuven!

Ik hou van Dinosaurus koeken met melkchocolade.

Paddez

Legacy Member
Dit kwalificeert inderdaad als 'on-topic', maar voor dinosauruskoeken ga je toch met een iets specifieker antwoord moeten komen. :crazy:

Terror Factor

Legacy Member
Richtprijs misschien? 'k heb geen flauw idee hoeveel zoiets waard is.

Paddez

Legacy Member
Een richtprijs ga ik niet geven. Ik kijk liever de kat uit de boom om te kijken wat er uit de bus komt, deels omdat ik zelf ook niet zo'n goed idee heb wat er voor deze wagen nog gevraagd mag worden. Maar laten we zeggen dat het niet noodzakelijk een getal met 4 cijfers moet zijn.

Paddez

Legacy Member
Woverke zei:
Testritje mogelijk?
Eventueel, maar enkel bij serieuze interesse want benzine is duur.

Bedankt voor die link trouwens. Die site zou inderdaad wek eens interessant kunnen zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan