Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamb|t zei:De waarde van dat stuk blijft 500 BEF. Wij hebben er ook zo een en hebben bij de bank eens navraag gedaan.
Tuurlijk blijft het voor een bank 500 BEF. Je moet hiermee naar een handelaar gaan of verzamelaar. Er zit een winkel in de Jezusstraat (A'pen) bijvoorbeeld. Je moet in zo'n zaken is gaan horen...RocKer zei:1990?????
Op het muntstuk staat wel 1930 he,ff goe kijken.
En dat is geloofwaardiger,in 1990 waren er geen munten van 500fr,ik zelf heb ze nog gekend in mijn jonge jaren.
Deze heeft geen verzamelwaarde en zal dit ook nooit krijgen.[PARA];9798643 zei:Deze munt gade ook ni kopen om zenne nominale waarde hé?Maar om de verzamelingswaarde die die munt (gaat hebben) heeft!
grtz
monster38 zei:zal dus eigenlijk geen 15€ fzo opbrengen?
)Neen,monster38 zei:zal dus eigenlijk geen 15€ fzo opbrengen?
masterboy zei:Neen,
staat in de cataloog van 2008
Nr. 845
6.25 EURO

kiss1 zei:ter info;
muntstuk is wel degelijk uitgegeven in 1990, je hebt een vlaamse, franse en duitse uitgaven
muntstuk is uitgegeven met herdenking van 60ste verjaardag van koning Boudewijn
slagaantal fr en vl was 340000 stuks
slagaantal duits was 50000 stuks
waarde afhankelijk van de staat waarin het zich bevind, tussen de 12,50 en 17,50€ volgens catalogus uitgave 2005