edding
Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn mountainbike.
Reden :
is net iets te klein voor me geworden
en staat hier toch maar in de weg en onder he stoff
Foto's
http://img241.imageshack.us/my.php?image=16042008py3.jpg
info:
volledig alluminuim kader
heeft van die shimano"ofzo" vitessen 3*7
lichte krassen "aan buizen van zadel: van fietsslot"
kan eventueel terplaatse gebracht worden
verzenden is geen optie
staat te koop op verschillende site's
ik verkoop binnen dag of 3 indien ik op een van de site's een deftig bod krijg
indien gewenst kan ik nog wat meer foto's trekken. bij vragen stell ze gerust
Reden :
is net iets te klein voor me geworden
en staat hier toch maar in de weg en onder he stoff
Foto's
http://img241.imageshack.us/my.php?image=16042008py3.jpg
info:
volledig alluminuim kader
heeft van die shimano"ofzo" vitessen 3*7
lichte krassen "aan buizen van zadel: van fietsslot"
kan eventueel terplaatse gebracht worden
verzenden is geen optie
staat te koop op verschillende site's
ik verkoop binnen dag of 3 indien ik op een van de site's een deftig bod krijg
indien gewenst kan ik nog wat meer foto's trekken. bij vragen stell ze gerust

juist gemeten om u gedacht te geven van de groote hopelijk heb ik er genoeg genomen en duidelijk genoeg ?