Archief - te koop mountainbike

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

edding

Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn mountainbike.

Reden :
is net iets te klein voor me geworden
en staat hier toch maar in de weg en onder he stoff

Foto's
http://img241.imageshack.us/my.php?image=16042008py3.jpg

info:
volledig alluminuim kader
heeft van die shimano"ofzo" vitessen 3*7
lichte krassen "aan buizen van zadel: van fietsslot"

kan eventueel terplaatse gebracht worden
verzenden is geen optie
staat te koop op verschillende site's
ik verkoop binnen dag of 3 indien ik op een van de site's een deftig bod krijg

indien gewenst kan ik nog wat meer foto's trekken. bij vragen stell ze gerust

edding

Legacy Member
ik ben ne meter 85 me redelijk lange benen he zadel kom op ongv ne meter hoog
prijs doe een bod zou ik zeggen had deze gekregen als kado dus weet er geen nieuwprijs van

dj vinno

Legacy Member
kdenk dat 200€ een goed startbod is en fiets die te klein is, kunt zadel hoger plaatsen ;)

Spuddy

Legacy Member
Zou je een paar fotos kunnen nemen die scherper zijn zodat het merk en zo leesbaar is. Ook close up van het remsysteem en de versnellingen achteraan. Welk model zijn die shimano versnellingen? SIS of XT of mss nog een ander? Dank

Spuddy

Legacy Member
Hmm. Shimano sis versnellingen is een budgetversnelling die doorgaans wordt geplaatst op goeikope fietsen van 200 - 250€. Ook het shift systeem op het stuur is budget :/. Tandwielen en pedalen zijn ook buget alsook de wielen. Ik betwijfel dan ook dat de kader van alu is, toch als ik kijk naar de lasnaden. Het zou ook een beetje silly zijn om een alu kader te voorzien van de goedkoopste onderdelen. Ik wil je product niet afbreken hoor, ik zeg alleen wat ik zie. Of toch wat ik denk te zien. Correct me if im wrong.

edding

Legacy Member
dunno ik heb hem gekregen als kado
jaaar geleden maar zoals ik dan ook al zeg :p hij mag weg lieft niet voor 100 euro maar staan in de weg en is te klein voor mij.

desolation

Legacy Member
als ge er 100EUR voor krijgt moogt ge tevreden zijn, dit is een Aldi-fietske zoals men zou zeggen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan