Cerv.Be
Legacy Member
Hoi iedereen,
ik heb hier 2 dwergkonijntjes thuis, en ik zou ze graag wegdoen. De konijntjes zijn in januari 3j geworden.
ik wil ze wegdoen omdat ze bij mij thuis geen vrij beloop meer hebben, normaal lopen mijn konijntjes (heb er altijd gehad) vrij los in onze tuin waar ze al hun plezier kunnen beleven, maar sinds we verhuist zijn (& nu maar een kleine tuin niet meer hebben) zitten mijn beestjes maar opgesloten in hun hokjes. Mijn vader wil niet meer dat ze hier vrij rondlopen omdat ze allerlei planten opeten.
Daarom zoek ik een goeie thuis, liefst bij iemand waar ze vrij kunnen rondlopen of tenminste toch redelijk veel vrij kunnen rondlopen.
hier een foto:
http://www.robin-hosting.be/DSC00094.JPG
De grijze is nogal kalm & lui, terwijl de zwarte een pak actiever is ^^
Wel, hopelijk vind ik iemand, ik breng ze zelf tot aan uw huis (indien in de regio).
Groeten,
Ice
ik heb hier 2 dwergkonijntjes thuis, en ik zou ze graag wegdoen. De konijntjes zijn in januari 3j geworden.
ik wil ze wegdoen omdat ze bij mij thuis geen vrij beloop meer hebben, normaal lopen mijn konijntjes (heb er altijd gehad) vrij los in onze tuin waar ze al hun plezier kunnen beleven, maar sinds we verhuist zijn (& nu maar een kleine tuin niet meer hebben) zitten mijn beestjes maar opgesloten in hun hokjes. Mijn vader wil niet meer dat ze hier vrij rondlopen omdat ze allerlei planten opeten.
Daarom zoek ik een goeie thuis, liefst bij iemand waar ze vrij kunnen rondlopen of tenminste toch redelijk veel vrij kunnen rondlopen.
hier een foto:
http://www.robin-hosting.be/DSC00094.JPG
De grijze is nogal kalm & lui, terwijl de zwarte een pak actiever is ^^
Wel, hopelijk vind ik iemand, ik breng ze zelf tot aan uw huis (indien in de regio).
Groeten,
Ice


Wil er ook altijd wel eentje wegdoen, indien ik 2 mensen zou vinden.
)
