Cephei
Legacy Member
Het gaat om een rossignol sultan+ 156.
Ik ben hier 4 keer (1 keer per jaar) mee gaan snowboarden.
Het is net gewaxt/geslepen.
Het board heeft enkele ondiepe krassen waar je zeker geen last van hebt en die je makkelijk kan herstellen als je dat echt nodig vindt.
De bindingen zijn drake GT's
Op de foto staat er Burton Elevators onder gemonteerd maar die kan je er zonder problemen tussenuithalen.
Voor 15 euro extra krijg je de Burton elevators erbij (stukken om onder je bindingen te plaatsen waardoor je zelfs met grotere voeten zonder problemen op iets kleinere snowboards kunt boarden)
Meeneemprijs is 100€.
Af te halen in Leuven.
Staat ook op 2ehands en kapaza. (Ik heb een bod van 80€ op 2ehands)
fotos:
http://i30.tinypic.com/2u8urdc.jpg
http://i28.tinypic.com/2yu14au.jpg
http://i30.tinypic.com/2v002m8.jpg
http://i31.tinypic.com/m9agrk.jpg
http://i27.tinypic.com/whck11.jpg
Ik ben hier 4 keer (1 keer per jaar) mee gaan snowboarden.
Het is net gewaxt/geslepen.
Het board heeft enkele ondiepe krassen waar je zeker geen last van hebt en die je makkelijk kan herstellen als je dat echt nodig vindt.
De bindingen zijn drake GT's
Op de foto staat er Burton Elevators onder gemonteerd maar die kan je er zonder problemen tussenuithalen.
Voor 15 euro extra krijg je de Burton elevators erbij (stukken om onder je bindingen te plaatsen waardoor je zelfs met grotere voeten zonder problemen op iets kleinere snowboards kunt boarden)
Meeneemprijs is 100€.
Af te halen in Leuven.
Staat ook op 2ehands en kapaza. (Ik heb een bod van 80€ op 2ehands)
fotos:
http://i30.tinypic.com/2u8urdc.jpg
http://i28.tinypic.com/2yu14au.jpg
http://i30.tinypic.com/2v002m8.jpg
http://i31.tinypic.com/m9agrk.jpg
http://i27.tinypic.com/whck11.jpg


ik heb schoenmaat 48
kheb al ne ride.. 168 
