Triple0
Legacy Member
hey
wij verkopen onze auto daar we hem niet meer kunnen onderhouden. (Onze familie is immers niet de rijkste)
de auto is aan reparatie toe (remblokken/schijven) en moet nog door de controle. dit wil niet zeggen dat de auto helemaal stuk is ofzo en rijdt zeer goed.
het is een 2.0 benzine. vrij luxueze wagen (in den tijd toch) .
opmerkingen:
-de motor is al eens vervangen geweest, hierdoor kan de auto nog wel een aantal jaar mee.
-de banden zijn ook vrij nieuw (vervangen geweest)
- er zijn geen zotte dingen mee gedaan, mijn ma rijdt altijd heel voorzichtig met een auto, nooit accident ofzo gehad
fotos:
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0422.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0420.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0421.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0424.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0426.jpg
kilometer: http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0425.jpg
aangezien de auto nogal oud is en de remschijven/blokken aan vervanging toe zijn (ik weet het niet meer juist, ben niet zo een technicus daarin), verkopen wij hem vanaf
500 euro
wagen kan getest worden in vilvoorde uiteraard.
als u nog vragen hebt, shoot but dont kill me if i don't know the answer
mvg
wij verkopen onze auto daar we hem niet meer kunnen onderhouden. (Onze familie is immers niet de rijkste)
de auto is aan reparatie toe (remblokken/schijven) en moet nog door de controle. dit wil niet zeggen dat de auto helemaal stuk is ofzo en rijdt zeer goed.
het is een 2.0 benzine. vrij luxueze wagen (in den tijd toch) .
opmerkingen:
-de motor is al eens vervangen geweest, hierdoor kan de auto nog wel een aantal jaar mee.
-de banden zijn ook vrij nieuw (vervangen geweest)
- er zijn geen zotte dingen mee gedaan, mijn ma rijdt altijd heel voorzichtig met een auto, nooit accident ofzo gehad
fotos:
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0422.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0420.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0421.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0424.jpg
http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0426.jpg
kilometer: http://i94.photobucket.com/albums/l106/Overlordmk2/CIMG0425.jpg
aangezien de auto nogal oud is en de remschijven/blokken aan vervanging toe zijn (ik weet het niet meer juist, ben niet zo een technicus daarin), verkopen wij hem vanaf
500 euro
wagen kan getest worden in vilvoorde uiteraard.
als u nog vragen hebt, shoot but dont kill me if i don't know the answer

mvg