Archief - duoticket sensation black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dots

Legacy Member
Kheb een duoticket voor sensation black gewonnen.
Ik heb deze nu nog niet in men bezit maar ze worden opgestuurd naar mij en aangezien het event deze week is (nu vrijdag) post ik het nu al maar dat het niet "last-moment" is.

prijs duoticket is 79€
liefst minstens 40€, maar er valt nog over te discussieren.

happy biding, kzou zeggen ik sluit de bieding morgen avond.

Ik woon in turnhout dus als ge ze kunt komen halen wanneer ze bij mij thuis aankomen zou goed zijn.

Dots

Legacy Member
unlimithoster zei:
prijs voor duo is toch 79 ? of ben ik verkeerd :)

kan zijn maar voor 1 apart was het 43€ dus kan wel zijn dat het 79 euro is.

toch liefst minstens 40€ ofzo. dus hierboven, bod word niet aanvaard. (sorry had het in eerst post moeten zetten)

Dots

Legacy Member
update:

1 van de 2 tickets verkocht voor 35€ aan een kennis.
Nog 1 beschikbaar dus.

Trancerke

Legacy Member
Kan ni in turnhout geraken anders was het wel goe voor mij

Dots

Legacy Member
Kan het ook verzenden maar ik kan dan nie verzekeren da ge het vrijdag hebt. Normaal zou ik de tickets vandaag hebben dus als ik het vanavond op de post zou doen (als ik ze heb tenminste vanavond) zoude die wel op tijd bij u zen nie?
maar kzal eerst wel een update doen strax als ik thuis ben of ik ze thuis heb gehad.
Kben wel pas om 11 uur savonds thuis door kut school.

Trancerke

Legacy Member
als ge in antwerpen moest kunnen geraken zou wel ideaal zijn maja :P

Tommyknockerken

Legacy Member
straffe pé gij
een DUOTICKET verkopen in twee stukken lol
ik heb het zelf gekocht en het is 1 ticket voor beiden. Bij de black kan je dat inwisselen voor de dag erna naar de White te gaan: pas dan krijg je een ticket voor de white

Thierrichi

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
straffe pé gij
een DUOTICKET verkopen in twee stukken lol
ik heb het zelf gekocht en het is 1 ticket voor beiden. Bij de black kan je dat inwisselen voor de dag erna naar de White te gaan: pas dan krijg je een ticket voor de white

Het ging hier volgens mij om een duo ticket voor Black...dus 2 tickets voor Black.
Ni ééntje voor Black en White.

Dots

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
straffe pé gij
een DUOTICKET verkopen in twee stukken lol
ik heb het zelf gekocht en het is 1 ticket voor beiden. Bij de black kan je dat inwisselen voor de dag erna naar de White te gaan: pas dan krijg je een ticket voor de white

ow dat wist ik niet... het ging normaal wel om een duoticket van black alleen maar ben nie echt zeker. sorry als het blijkt dat het 1 ticket is (heb ze vandaag nog nie aangehad). Misverstand dan.

Dots

Legacy Member
kheb nog altijd 1 ticket over, wie het vandaag kan komen halen (na 6 uur nog) heeft het voor minstens 10€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan