Dots
Legacy Member
Kheb een duoticket voor sensation black gewonnen.
Ik heb deze nu nog niet in men bezit maar ze worden opgestuurd naar mij en aangezien het event deze week is (nu vrijdag) post ik het nu al maar dat het niet "last-moment" is.
prijs duoticket is 79€
liefst minstens 40€, maar er valt nog over te discussieren.
happy biding, kzou zeggen ik sluit de bieding morgen avond.
Ik woon in turnhout dus als ge ze kunt komen halen wanneer ze bij mij thuis aankomen zou goed zijn.
Ik heb deze nu nog niet in men bezit maar ze worden opgestuurd naar mij en aangezien het event deze week is (nu vrijdag) post ik het nu al maar dat het niet "last-moment" is.
prijs duoticket is 79€
liefst minstens 40€, maar er valt nog over te discussieren.
happy biding, kzou zeggen ik sluit de bieding morgen avond.
Ik woon in turnhout dus als ge ze kunt komen halen wanneer ze bij mij thuis aankomen zou goed zijn.


