not2secure4u
Legacy Member
Chr0m3 zei:Een simpele ja was genoeg geweest, maar je laat eerst niets van je horen en 2 dagen later krijg ik een antwoord. Je krijg toch een e-mail in je mailbox dat je een PM hebt gekregen? Waarom dan geen 5min de tijd nemen om een simpel antwoord te geven.
Daarnaast zijn die tickets nog geldig tot eind augustus, dus veel tijd verspelen wil ik ook niet doen.
Ik krijg standaard echt geen email als jij mij een Pm stuurt hoor. Die paar dagen doen het hel echt niet hoor.