Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
ik vond RAW anders niet goed gisteren.

over SD tof dat ze hem een kans geven:doh:

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
ik vond RAW anders niet goed gisteren.

over SD tof dat ze hem een kans geven:doh:

Serieus? alé vond het een van de betere in een tijdje al

Heb spoilers nog niet gelezen maar weet wel dat er
title change
is. Ben benieuwd :p

hatetn

Legacy Member
al die zever tussendoor begon toch snel op mijn zenuwen te werken. het voelde zo langdradig aan.

de diva's beginnen zowaar interessanter te worden dan de helft van de mid card. man kelly kelly was heet:drool:


over SD. hij werkt er zo lang voor, verdiende het echt en krijgt hem dan uiteindelijk een week uit medelijden omdat zijn vriendje gedwongen moest stoppen. nu gaat hij gewoon lang zitten waar hij is omdat ze atm niet echt iemand hebben om het over te nemen.

Re@V0r

Legacy Member
nja, kvind het enerzijds wel ok... als het betekent dat ADR op termijn de titel pakt van superman...
khoop dat ie niet meteen n°1 contender wordt want dan weet je sowieso dat ie em (nog) ni pakt

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
over SD. hij werkt er zo lang voor, verdiende het echt en krijgt hem dan uiteindelijk een week uit medelijden omdat zijn vriendje gedwongen moest stoppen. nu gaat hij gewoon lang zitten waar hij is omdat ze atm niet echt iemand hebben om het over te nemen.

Jup , volgens mij gewoon een slap in the face van Vince omda hij naar TNA is gegaan. :music:

Telrunya

Legacy Member
Zucht, nu was er is iets verfrissend op smackdown met Christian als WHC, nee...geve ze de belt aan Orton...cringe worthy promo's incoming.

Oh well, hopelijk is het een storyline waarop Christian de belt ooit is terug krijgt.

hatetn

Legacy Member
hoop er maar niet op. volgens wat ik gelezen heb kreeg christian hem enkel zodat hij een mooi moment kon hebben met edge op een ppv. orton is naar SD gegaan omdat ze heel de show rond hem gaan bouwen. hij krijgt zijn rematch en dan gaan we wss enorm lang naar orton mogen kijken.

en op RAW zouden de plannen zijn dat WM voor de titel is tussen cena en the rock. hopelijk gebeurt er nog iets met die titel want een jaar cena als WWE champ:puke:

Re@V0r

Legacy Member
kvrees ook voor ellendig lange, saaie reigns van zowel Orton als Cena... *zucht*
Christian was tbh beter in TNA gebleven

hatetn

Legacy Member
idd jammer:sad:

kharma is blijkbaar zwanger. 9 maand out:sad:
net nu de divas het bekijken waard waren. qua storyline dan, de rest was altijd in orde

Telrunya

Legacy Member
Sucked idd wel van Kharma, over bad timing gesproken.
Vince zal der ook nie mee kunne lachen denk ik zo :p

Marginal0

Legacy Member
Allé, da's ook een tegenvaller. Ze kan toch nog een paar appearances maken gelijk de vorige keren, niet?

En ivm Macho Man: het was een grote meneer.

Royco

Legacy Member
In da interview van The voice vs Hulk Hogan vertelt Hogan dat hij toch maar nen rare zwiep was, een kooi rond zijn deur van zijn villa bouwen voor zijn vrouw te beschermen etc :oink:

camino

Legacy Member
Cena vs the mizz die laatste match was huilen met de pet op, cena john rambooo die heel de tijd met van alles en nog wat afgeklopt werd en dan toch op 2sec tijd wint van the mizz??? Was echt degoutant. Was er ferm over en had ik het geweten dan had ik niet eens naar die match gekeken.

Sin cara is echt een topper, veel beter dan dienen little chihuahua van een mysterio. Zo een moves jongens, streling voor het oog.

Dienen christian ben ik ook beu geworden,ppff, nu mee z'n edge gedoe al die tijd al en dat deze ook al begint den speer te gebruiken zoals edge,ppff.

Randy savage macho man; super kerel, mss een beetje gek zoals den warrior maar o zo steengoeie succesvolle wrestlers, zeer jammerlijke zaak.

Harma/kharma; zo zalig en nu te horen krijgen (van jullie) ze zwanger is? Dat verklaard mss waarom ze zo raar deed in haar laatste optreden? Deze mag zeker nog terug komen van mij, was echt een aanwinst vond ik net zoals sin cara en mensen als alberto del rio.

Ik vraag me trouwens af wanneer del rio eens de titel mag krijgen want deze verdiend het, ik vind dat een hele goeie en leuke wrestler.

Ook r-truth vind ik veel leuker nu dan ervoor.

Tough enough vind ik een heel leuk en goed programma ook; zo ziet men eens dat een wrestler zijn niet bepaald easy te noemen is en niet voor iedereen weggelegd is, heel goed.

Royco

Legacy Member
Hopelijk blijft Sheamus nog steeds n1 contender na volgende week. Kzou die wa naar de maan pushen als top heel op smackdown. :bow:

Marginal0

Legacy Member
Tough Enough is echt idd een geweldig programma. Zitten veel goede aspecten in van leren en men komt idd tot de essentie van 'pro wrestling'.

Ook nog es naar TNA, err... Impact Wrestling, aan't kijken, en opnieuw maken ze zich belachelijk. Het was al erg genoeg om naar een show te kijken die 'total non-stop action' heet en 75% van de tijd spendeerde aan segments. Fail... En nu is het 'all about wrestling'. Sure... Idioten. Ze moeten der toch es aan veranderingsmanagement doen.

Over fail gesproken: voor Velvet is het blijkbaar nog altijd TNA. Manman, ik snap echt niet wat die nog steeds doet daar, maar goed, ODB heeft men geheugen opgefrist. XD

Verder is't mss een lichte verbetering van het programma tov vroeger. Toch een beetje actie te bespeuren, en wel talent nog aanwezig.

edit: Ze hebben precies wel een applaus- en boe-band dat ze geregeld opzetten. Het klinkt niet echt geloofwaardig en komt zeer marginaal over. omg XD. Ik lach me wel kapot.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan