Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_Loki

Legacy Member
Nope nie naar Vorst volgende week zit ik London voor de WWE :applause::applause:

En wat Hogan zijn tweets betreft, gwn te zielig voor woorden, maar ondertussen komt hij al weer terug op zijn tweets. Ik hoop da de geruchten waar zijn en da hij terug de ring in gaat, kan hij nog eens lekker op zijn bek gaan :evil:

Re@V0r

Legacy Member
hogan terug in de ring? please no... de man kan amper nog bewegen door zijn rug en dan zou hij terug de ring in willen :s komt daar dan wellicht ook bij dat ie weigert te verliezen as usual :ironic:

retirement van Edge is idd wel een jammere zaak voor de WWE ook al vond ik hem het laatste jaar/jaren niet veel soeps meer
is toch weer een grote, gevestigde naam die verdwenen is... kdenk dat WWE dringend werk dient te maken om voor opvolging te zorgen en nieuwe 'namen' te maken
Edge weg, UT zal wel gans het jaar weinig actief blijven,... veel blijft er niemer over qua grote namen dan

hatetn

Legacy Member
nog een paar keer er op slaan met een stoel en hij gaat naar de ring kunnen gaan in een rolstoel. flair doet ook mee in lockdown dus die gaat weer liggen bloeden gelijk een rund.

flair lang de ring is nog altijd zalig maar die moet geen matchen meer doen. en hogan moet gewoon van tv verdwijnen want die is enorm irritant.

wwe heeft trouwens genoeg talent. ze moeten het gewoon op de goede manier pushen.

Re@V0r

Legacy Member
Flair in de ring is ... sja... das altijd bloeden als een rund binnen de minuut da em erin staat
zolang we zijn bloot gat weer ni moeten aanschouwen :s

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ik ga zien in vorst. Ben benieuwd wie er allemaal bij ga zijn.
Die nieuwen (Sin Cara) mag er wel bijzijn van mij.

JadeDragon87

Legacy Member
Ik ga ook naar Vorst om naar smackdown te gaan kijken.
Ik heb op de site van Vorst naar de comments gekeken en een persoon heeft de line up van de show uit Duitsland van 2 dagen geleden erop gezet (zie beneden). De kans is groot dat dat ook degene zijn die naar België komen. Het ziet er wel niet slecht uit. Er zijn er toch wel een paar dat ik wel aan het werk wil zien.

(Comment in het frans)
Et Christian
n'était pas là
Un show bien pourri.
- Bataille royale : Kofi
Kingston bat Ezekiel Jackson, Justin, Slater, Cody, Rey, Masters,
Swagger, Show et McIntyre
- Beth Phoenix & Kelly Kelly battent
Layla & Kaitlyn
- Swagger bat Masters
- Big Show bat Justin
Gabriel & Heath Slater
- Wade Barrett bat Kofi Kingston
- Rey
Mysterio bat Cody Rhodes
- Edge fait un discours
- Kane bat
Alberto Del Rio

Royco

Legacy Member
Ben al eens naar een house show geweest in Vorst 4 jaar geleden en ook naar een Raw/Smackdown taping in O2 arena in Londen. House show is wel saai tegenover die tapings. Enigste die ik nog nooit live heb gezien is Cena :'(

hatetn

Legacy Member
flair die ligt te bloeden en weer zijn reet toont + 1 goede match. toffe ppv

Marginal0

Legacy Member
Nja RAW tapings zullen wel een stuk interessanter zijn als die house shows. Maar ik ben er al 2x geweest en het is gewoon te veel geld voor een paar midcarders aan het werk te zien. Toen ik ging was er nog Triple H vs Cena. Da's toch meer de moeite dan een Kane (die toen upper midcard was) en Alberto Del Rio.

Dark Hellspawn

Legacy Member
Een 4-tal jaar geleden eens naar Vorst gegaan, was toen de RAW house show. Toch wel RVD, Flair, HBK, Edge, HHH en Cena aan het werk gezien. HHH en Cena hadden toen zowaar een betere match dan een maand ervoor op WM. Minder was dat heel Vorst Flair zijn blote reet heeft mogen aanschouwen. Ook toen waren er een aantal jobbers matchen als Golddust en Eugene tegen Trevor Murdoch & Lance Cade, Kane & Big Show tegen The spirit squat en een Diva battle royal, maar over het algemeen was dit wel een heel toffe show met heel veel star power.
Voor de card van de laatste 2 jaar zou ik nooit dat geld kunnen geven (maar ja, je weet natuurlijk niet wie er komt op het moment je je tickets besteld)

Vedeco

Legacy Member
Die shows in Vorst zijn wel steeds in no time uitverkocht ongeacht de line-up :p
Voor mij blijft Wrestling TV Entertainment, ik zou nooit zo kunnen genieten van een live show.

Lord_Loki

Legacy Member
Lockdown was naar TNA normen een deftige PPV!! Kurt Angle WTF :love: wa was da nie allemaal maar Russo mogen ze daar toch eens buiten smijten. Zijn ze er nu al achter of Anderson ne Heel of Face is denk da Russo het zelf nie meer weet!

Van horen zeggen dat de Show in vorst serieus wat Main Eventers had, edge afscheid komen nemen mooi van Edge naddat ik hem dinsdag in London al had gezien

hatetn

Legacy Member
is de draft maandag 3 uur? ik vind er nergens iets van terug dat het een special is of niet. enkel dat er in juni 2 weken na elkaar een 3uur show is

gille

Legacy Member
Nope... geruchten zijn da ze het gerushed hebben omdat Edge wegviel op Smackdown (en ze daar dus basically quasi niemand hebben om die show te dragen XD), dus wss zal het gewoon 2u zijn

Royco

Legacy Member
niemand om de show te dragen? smackdown zit overvol imo ...

Christian, ADR, Cody Rhodes, Rey mysterio, Kane, Big show, Wade barrett etc etc.. genoeg champion material

Lord_Loki

Legacy Member
hatetn zei:
is de draft maandag 3 uur? ik vind er nergens iets van terug dat het een special is of niet. enkel dat er in juni 2 weken na elkaar een 3uur show is

Idd 2 uur maar heeft op US.WWE.COM gestaan begin deze week, en is deze week tijdens Raw en SD! gezegd.

hatetn

Legacy Member
Royco zei:
niemand om de show te dragen? smackdown zit overvol imo ...

Christian, ADR, Cody Rhodes, Rey mysterio, Kane, Big show, Wade barrett etc etc.. genoeg champion material

maar dat zijn geen echte publiekstrekkers. ADR en wade barrett zijn er nog niet lang genoeg.
mysterio kan binnen hier een en jaar stoppen.
kane en big show. degelijk maar lang niet goed genoeg om de show te dragen.
christian is veel te blessure gevoelig een wwe heeft hem tot nu toe nog altijd geen echte kans gegeven. ok buiten nu maar dat heeft wss meer met edge te maken dan wat anders.

verschiet er maar niet in als er een grote ster van RAW naar SD gaat. en met groot denk ik cena of orton

Royco

Legacy Member
Tenzij ze met smackdown een totaal andere weg willen opgaan zie ik Cena nooit op smackdown terecht komen. Maar over die andere heb je een goed punt :)

Lord_Loki

Legacy Member
Ik ding eerder aan een Orton of een CM punk die naar smackdown zal komen, we zullen het morgen wel zien anyways
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan