Ja, maar als er 3 wagens rondrijden met illegale brandstof moet t bestraft worden en moet de FIA niet met zo'n zwak argument komen. Hamilton is gewoon kampioen, klaar uit. Genoeg wagens met illegale brandstod die gediskwalificeerd zijn, dus de BMW's en Rosberg moeten ook gediskwalificeerd worden. Tuurlijk gaat McLaren dan in protest, dat zou iedereen gedaan hebben. Maja, als t in t voordeel is van Ferrari wordt er weer nie gestraft. Dacht dat volgens jullie de FIA zo pro Hamilton was. Als dat idd zo was hadden ze hem uitgeroepen tot WK en dat hebben ze niet gedaan. Ik snap ook wel dat t fout is om achter de groene tafel de titel te beslissen, maja, normalerwijs waren BMW en Rosberg hiervoor bestraft geweest en nu niet. Vind wel dat de FIA consequent moet blijven. Maja, Ferrari moet winnen he, koste wat kost...:ironic: